Masterorion Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har satt sammen en ny maskin nå, og legger merke til at det tar ett par sekunder før cpu- kjølern begynner og gå fra jeg starter maskinen. Er dette vanlig eller er det mindre bra? Hilsen nybegynner Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Den skal egentlig starte med en gang, men tror ikke det er så farlig om den har noen sekunders delay fordi CPU'en rekker ikke å bli veldig varm så fort uansett. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Intel-kjøleren min er også sånn. Ikke noe å bry seg om, så lenge den faktisk starter. Lenke til kommentar
Masterorion Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 ok, takk skal dere ha. har intel-kjøler jeg også. Men det står i brukermanualen at cpu temperatur ikke skal overstige 38grader, men er ikke det lite? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 CPU'r kan godt bli over 38 grader.. Min ligger ofte over 38 grader og tar null skade av det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 CPU kan fint bli 70 grader uten å ta skade av det. Men jo lavere temp jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå