Krissi Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei der, Jeg har et SB Live! 5.1 kort med digital utgang (mini-jack), og en Sony STR-DB940 receiver med både optisk og coxial innganger. Finnes det kabler som kan brukes mellom lydkortet og til de optiske inngangene? Eller må jeg ha en mono mini-jack -> RCA plugg til den coaxial digitale inngangen på receiveren? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du trenger en koaksial-optisk-konverter eller LiveDrive for å bruke den optiske inngangen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eller må jeg ha en mono mini-jack -> RCA plugg til den coaxial digitale inngangen på receiveren? Jepp. Hvis du ikke har optisk utgang på lydkortet, må du ha en ekstern boks for å få optisk signal, og det koster sikkert noen kroner. Lenke til kommentar
Krissi Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Takk for svar! mvh Krissi Lenke til kommentar
striky Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du får kjøpt en minijack (spdif) til optisk på elkjøp. Ligger vel på en 2-300,- tror jeg (avhengig av lengde). Eller du kan bruke en mono-minijack til koaksial (RCA). Husk å enable digital out på lydkortet også!! http://www.hjemmekino.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå