Submoose Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har lest på omtalen av Noctua UH-12 at den er tung ved frakt. Er det fare for å brekke/sprekke/ødelegge hovedkortet ved bruk av for tung CPUkjøler? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det tviler jeg på, hvis den ikke veier flere kilo. Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har lest på omtalen av Noctua UH-12 at den er tung ved frakt. Er det fare for å brekke/sprekke/ødelegge hovedkortet ved bruk av for tung CPUkjøler? 9255349[/snapback] Det skulle nok gå fint Leste en test et sted, der sa de at den hadde et spesielt festesystem som fint skulle klare å holde det på plass uten noen form for skade, selvom den overgår maksvekta til 775 systemet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 at den er for tung ved frakt betyr vel at den ikke tåler postens behandling bare vær nøye med hovedkort skruene Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 at den er for tung ved frakt betyr vel at den ikke tåler postens behandling bare vær nøye med hovedkort skruene 9259781[/snapback] Etter hva jeg skjønte var det frakting til LAN osv Lenke til kommentar
lazt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har denne kjøleren selv. Vekten har aldri vært noe problem i hele tatt. Eneste må være hvis man er en skikkelig pingle som har nok med å bære tastaturet... Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Ok, bare lurte. Hadde vært litt kjipt og brekke av CPU sokkelen ved transport til LAN osv. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har selv vært på XXX Lan med denne kjøleren påmontert og det har aldri vært noe problemer.. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvor mye veier egentlig denne kjøleren? Som en forhåndsregel, så frakt altid pcen liggende, så er du helt sikker på at det går bra.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 det veier 800g. HW har testet den jeg har den selv og funker fett. det er blit fraktet rundt til LAN og et TG. pass på at kjølern står når du frakter den så slipper den står sideveis belastning hvis du kjører på en hump. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvilken vifte burde man bruke på denne? Helst en meget støysvak. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det følger med vifte av denne typen : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325742 stille den. Lenke til kommentar
tiller Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvor mye veier egentlig denne kjøleren? Som en forhåndsregel, så frakt altid pcen liggende, så er du helt sikker på at det går bra.. 9273721[/snapback] Må bare påpeke at liggende - bør selvsagt være med HK nederst. Ellers gjelder fortsatt tommelfingerregelen: er du forsiktig går det som regel bra uansett hvordan PCèn står. Dvs ikke kjør i de største humpene, løft den forsiktig opp og ned etc. Lenke til kommentar
Othmaar Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har lest på omtalen av Noctua UH-12 at den er tung ved frakt. Er det fare for å brekke/sprekke/ødelegge hovedkortet ved bruk av for tung CPUkjøler? 9255349[/snapback] Jeg har denne kjøleren. Satte den på for 2 måneder siden og var kjempefornøyd. Har skrytt av den på forumet. Nå har tempen steget mye. Sjekket festene og den sitter godt. Jeg mistenker at vekten gjør at kontakten med cpu blir svekket aldri så lite. Jeg bruker alltid et veldig tynt lag med pasta, men nå lurer jeg på om det kan være lurt med littegranne ekstra. Noen sier at det bare vil gjøre ting værre, men det går vel an å ha for lite pasta også ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå