Gå til innhold

Beste og rimeligste Nettbank\Kort?

Nessi

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal nå flytte sammens med dama mi, jeg er 18 år og har ikke Nettbank eller visakort, jeg har aldri hatt kort som jeg kan dra på butikker eller ta ut i minibank.

Jeg har også lenge skulle skaffet meg nettbank, for syns dette er veldig kjekt.

Har hørt mye bra om skandiabanken, men er usikker på hva som er smartest, og aner ikke hvordan det fungerer.

Får jeg med Visakort når jeg bestiller meg nettbank.

Noen som kan hjelpe en amatør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker på vanlig visa kort som jeg kan betale på vanlige butikker og ta ut i minibanke. Jeg har som sagt ingen erfaring med dette.

Jeg får månedtlig stipend som kommer til å gå me å husleie og mat ++.

Skal også kjøre opp for bil.

Jeg aner ikke hva du mener med forsikringer( det må du forklare)

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hva du mener med forsikringer( det må du forklare)

9263439[/snapback]

Da tenkte jeg på slike som Gjensidige Bank hvor man som bankkunde får rabatt på forsikringer ( reise, innbo, livsforsikring, bil etc. ).

Hvis du ikke har pass som legitimasjon, kan du alternativt få Visakort uten bilde der (da kreves det ikke pass ).

Dette med nettbank fungerer sånn at du går inn på bankens hjemmeside og registrerer deg. Så vil du få tilsendt i Posten noe informasjon + en kodebrikke som du bruker for å logge deg inn på din side i banken. Videre bestiller du derfra bankkort og oppretter bruks- og sparekonto - alt dette får du forklart underveis.

Endret av geirm
Lenke til kommentar

Når du skal ha deg bil MÅ du ha forsikring, og du er bare dum om du ikke skaffer deg en innboforsikring.

Dersom du har din adresse registrert hos foreldre, er det vel slik at ditt innbo er dekket av deres forsikring, om du bor på hybel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...