Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Håpløse epostproblemer hos Bredbåndsservice

Anbefalte innlegg

Man kan si mye bra om Bredbåndsservice, men det har vært altfor mye tull med epostserveren til bbse.no i det siste.

Og når er vi i gang igjen.

Har ikke mottatt epost siden fredag ettermiddag! Og kan man sende epost heller.

Ettersom Kundeservice er stengt i hele helgen blir ingenting gjort. Helt håpløst.

Men for å være sikker at det ikke bare er hos meg, har andre bbsekunder også epostproblemer nå?

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer ikke her heller så det gjelder ikke bare deg. Jeg bruker ikke bbse-mailen min så problemer med innkommende post har jeg ikke lagt merke til før. Det hender da at jeg bruker SMTP-serveren, og kan ikke huske å noengang ha hatt problem med den, men det har jeg i alle fall nå ser det ut til.

Litt stusselig at det er problemer med såpass elementære ting som dette, veldig kjipt hvis man er avhengig av det kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Det fungerer ikke her heller så det gjelder ikke bare deg. Jeg bruker ikke bbse-mailen min så problemer med innkommende post har jeg ikke lagt merke til før. Det hender da at jeg bruker SMTP-serveren, og kan ikke huske å noengang ha hatt problem med den, men det har jeg i alle fall nå ser det ut til.

Litt stusselig at det er problemer med såpass elementære ting som dette, veldig kjipt hvis man er avhengig av det kan jeg tenke meg.

9255481[/snapback]

Sier du at du pleier å bruke en annen utgående epostserver?

Er det ikke sånn nå at Bbse i likhet med mange andre Isper har sperret for bruke av andre utgående epostservere?

Det er forøvrig ikke Bbse som drifter eposten, men en annen leverandør som burde ha peiling, men har vært masse tull der.

Og ja, jeg er virkelig avhengig av den spesielt akkurat nå, pga annonser jeg har ute.. :-(

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke en annen SMTP, men bruker for det meste Gmail. Ser hvordan det kunne misforstås, men det jeg ville formidle er at jeg ikke bruker SMTP så ofte, men at når jeg bruker SMTP så bruker jeg BBSE sin.

Sinnsykt kjipt når du har annonser og slikt, finnes det noen mulighet for å sette opp videresending fra webmailen kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg bruker ikke en annen SMTP, men bruker for det meste Gmail. Ser hvordan det kunne misforstås, men det jeg ville formidle er at jeg ikke bruker SMTP så ofte, men at når jeg bruker SMTP så bruker jeg BBSE sin.

Sinnsykt kjipt når du har annonser og slikt, finnes det noen mulighet for å sette opp videresending fra webmailen kanskje?

9256956[/snapback]

Ok, skjønner.

Webmailen hjelper ikke. Eposten kommer ikke inn dit heller, prøver man å sende en epost derfra prøver den å koble seg til 127.0.0.1..

Er så ufattelig håpløst og dårlig service.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...