Gå til innhold

hvordan er jmdata nettbutikken?

Anbefalte innlegg

hei, jeg var å snuste litt på finn å fant en nettbutikk som heter www.jmdata.as det var billige pcer der å jeg vurdere å kjøpe en ^^ men har dere noen erfaring om denne nettbutikken? :) har ikke hørt om den før :p vet ikke heller om jeg burde ta sjangsen å kjøpe fra en slikk ukjent nettbutikk?

Endret av bendik92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

kjøpte en skjerm derfra engang. Alt gikk greit for seg. JMData har holdt på lenge de, så du kan være trygg på de.

Lenke til kommentar

Har kjøpt endel brukte skjermer fra dem.. Stort sett OK skjermer, men jeg ville ikke kjøpt noe ny PC fra dem.. Ihvertfall ikke om du trenger garanti eller support .. Tviler på at de har særlig tid til sånt med alle de pcene de pusher ut i full fart.. Bor du i Sandefjord så bruk heller Så-Lett Data ved torvet ..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt gammel tråd å ta opp.

Særlig siden det kan virke som at butikken er lagt ned

Våre sider og vårt varesortiment er under forandring, og vil være på plass på mandag

Telefon og butikk er stengt frem til mandag 15.09.07

Det er jo snart en måned siden.

Kan ikke se ut til at det var noe særlig økonomi der.

Nøkkeltall:

År 2006

Resultatgrad[%] -2,40

Likviditetsgrad 0,24

Egenkapitalandel[%] -285,30

Gjeldsgrad -1,35

Totalrentabilitet[%] -92,40

Lenke til kommentar

Har vært tatt opp før, såfremst du IKKE trenger service, retur eller lignende... Så er sjappa grei (altså hvis alt funker 100%) men, det er jo de aller, aller fleste webshopper/butikker. De er VIRKELIG elendige når det kommer til retur, telefonsupport, svar på email osv. Jeg kjøpte en skjerm fra dem. Først så "bommet" de på frakten, så ble skjermen knust under transport (for dårlig inpakket) skjermen ble returnert, jeg ble lovet penger tilbake eller ny skjerm hvis de ikke hadde tilsvarende. Jeg skulle få "raskt" svar...

Det gikk en uke, det gikk to uker, jeg sendte mail... Ringte gjorde alt jeg kunne for å få kontakt... IKKEFAEN... Etter å ha prøvd å få kontakt med møkerfirmaet i 3mnder, så ga jeg opp...

Lenke til kommentar

JMdata er like trygt som bruktsalg. Kjøpte en skjerm defra, og betalte på forskudd. Fikk skjermen etter en god stund, og det viste seg at den var full av store riper. Et hvert forsøk på å få kontakt med JMdata etter det feilet. Ringte vel 5-6 ganger, og sendte mail enda fler. Orket ikke å ta kontakt med Forbrukerombudet eller noe slikt den gang, men det angrer jeg på nå.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...