Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Honda Shadow 125cc

Anbefalte innlegg

Detter her er min Honda Shadow VT125cc 99-mod lett-motorsykkel, orginalt 250cc men effekten har blitt redusert til 15hk og 11kW. Slik er det med alle Honda Shadow 125cc sykkler, grunnet at Honda Shadow skulle ha en lettvekts custom på markedet.

Kjøpte den brukt i perfekt stand, bare kjørt 10 000km :D:love:

post-136728-1186822388_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virkelig pen sykkel, hvis du har 2 meter bart og er 50 og i middelkrisa.

Neida, fin sykkel!

9256034[/snapback]

D er en sykkel som passer til alle d der^^:p

De som har 2 meter bart og er 50 og i middellivskrisa er oftest trøndere og har kjøpt seg sykkel med mye større cc enn 125 :D

Lenke til kommentar
Hei! Har en helt lik sykkel, bare min er rød. Og har gått 36.000km. Fikk den relativt billig: 18.000 for 2år siden. Synes det var et røverkjøp siden alt er i orden med den.

9259506[/snapback]

Den er pretty kul, ja, Bjarte. :)

9259535[/snapback]

Takk :D

Lenke til kommentar

Pen sykkel, men må nok skuffe deg med at det ikke er noen 250cc motor i den og heller ingen plomberinger.

Har du i det hele tatt lest teoriboka? Der står det tydelig at lett-mc skal ha maks 15hk og 125ccm. Går ikke å ta ut noen plomberinger i sylinderen så blir det 250, dessverre.

Lenke til kommentar
Pen sykkel, men må nok skuffe deg med at det ikke er noen 250cc motor i den og heller ingen plomberinger.

Har du i det hele tatt lest teoriboka? Der står det tydelig at lett-mc skal ha maks 15hk og 125ccm. Går ikke å ta ut noen plomberinger i sylinderen så blir det 250, dessverre.

9263966[/snapback]

Til din flauelse og forbauselse så går d nok fint å gjøre d jo^^

Så lenge motoren ikke yter mer enn 15hk og 11kW så er det greit hvor stor den er^^

Det er derfor bare effekten har blitt nedplombert^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...