Joachricar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 I går kveld begynte lydkortet plutselig å tulle seg. Får ikke lyd i noen av portene bak og får heller ikke lyd inn, Men det virker ikke helt dødt siden pc'en finner lydkortet og vet hva for et det er og Når jeg skrur lyden på fullt kan jeg så vidt høre det jeg skal høre + mye knitring når det er mye tromming. Har reinstallert driverne mange ganger, og skiftet os for å se om det var noe der som tullte seg men er fortsatt samme greiene Noen som har peiling på hva eg kan gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis det knitrer, kan du bare kaste det... Når et creative kort først begynner med det, er det umulig å fikse... Tro meg, jeg har prøvd alt.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kaste det er vel å ta hardt i, det høres ut som en ganske så grei garantisak. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kaste det er vel å ta hardt i, det høres ut som en ganske så grei garantisak. 9255515[/snapback] Bare hvis butikken gir deg garantien... Siden creative bryr seg ikke om akkurat dette problemet... Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Hmm, k får snakke med butikken først ihvertfall Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kaste det er vel å ta hardt i, det høres ut som en ganske så grei garantisak. 9255515[/snapback] Bare hvis butikken gir deg garantien... Siden creative bryr seg ikke om akkurat dette problemet... 9255518[/snapback] Det høres ganske sykt ut.. Sitter selv med et Audigy2 ZS som låter middelmådig (hul og platt lyd) i Vista. Etter å ha lest litt om X-Fi vurderer jeg i mindre og mindre grad å kjøpe et X-Fi i alle fall. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ja jeg har hatt litt problemer med det før og en kompis hadde samme greiene som jeg har og han måtte bare kaste det Men det blir vel det jeg får hvis jeg får ett nytt et på garantien. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så aldeles ikke kjøpr Xfi... Jeg personlig skal aldri kjøpe et eneste creative produkt igjen så lenge jeg lever Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Noen som vet om et like bra lydkort eller bedre til rundt samme prisen som jeg kan skaffe meg? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Merkelig. Mitt fungerer helt fint. Eneste jeg synes er litt merkelig er at de ikke legger ut updates oftere, spesielt når folk har problemer. Men som sagt, fungerer helt fint så ikke noe jeg tenker noe spesielt på... Alt i alt så synes jeg at det er et bra lydkort. Det er vel en garantisak. Så gå til leverandør. Endret 15. august 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå