Casiraghi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Utrolig surt... kondolerer! Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Herreguuuud så frustrert jeg hadde blitt! Ikke det at jeg tør å kjøpe noe så svært som en TV på nett da.. BARE stress hvis det er noe galt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg fikk min Mirai 42" full-hd tv til kun 10k i går. Den hadde en helt utrolig bra kvalitet når jeg koblet til pc'en til den via en DVI -> HDMI. Kjørte da 1900 x 1000 noe sånt, og det er helt sjukt skarpt. Du kan tenke deg hvor lite det blir, men man ser allikevel klokken og andre små skriftgreier helt 100% fint. Den var bedre enn jeg hadde trudd på lys og bilde også, det var bare å stille litt på bakgrunnsbelysning, rødfargen og litt sånt, så har du en førsteklasses tv. Det eneste minuset jeg har funnet, er det at den ikke har sånne små runde innganger, så man kan ikke koble til f.eks hd-kabelen som jeg fikk med til xbox360'n.. istedenfor må jeg kjøpe en VGA -> HDMI. Det gjør egentlig ikke så mye, for tester viser at det blir like bra kvalitet på HD'en. Denne tv'en anbefales på det sterkeste. EDIT : Stretto leverte den på dør etter 3 dager for 75kr, helt sinnsykt bra. Endret 28. august 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Jonny22 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei! Vurderer å kjøpe qpvisjon LD-4280 fikk best i test på lyd og bilde nå! Noen som kan anbefale denne? Dette er da en LCD TV 42". Vet egentlig ikke om jeg bør velge plasma eller LCD, Hadde vært fint hvis noen har noen tips til meg http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...estid=3405&p=68 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kommer vel an på hva du skal bruke tv'n mest til som avgjør hvilken type du bør gå for. Hovedfokus på tv/film: Plasma Hovedfokus på pc/konsoll: LCD Det er vel der hovedkvalitetene til de to typene ligger hvis jeg ikke tar helt feil, men det betyr jo ikke at LCD f.eks er crap når det gjelder tv og film eller at plasma er crap på pc/konsoll. Er langt fra noen ekspert på dette området, men er dette inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest en del tv de siste ukene siden jeg også skal kjøpe ny tv. Har forsåvidt sett meg ut Panasonic 42" PV70, skal visstnok være en god allrounder etter det jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå