Gå til innhold

42" lcd til 12000,- hvilken er best til pc,ps3,tv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg fikk min Mirai 42" full-hd tv til kun 10k i går.

Den hadde en helt utrolig bra kvalitet når jeg koblet til pc'en til den via en DVI -> HDMI. Kjørte da 1900 x 1000 noe sånt, og det er helt sjukt skarpt. Du kan tenke deg hvor lite det blir, men man ser allikevel klokken og andre små skriftgreier helt 100% fint.

Den var bedre enn jeg hadde trudd på lys og bilde også, det var bare å stille litt på bakgrunnsbelysning, rødfargen og litt sånt, så har du en førsteklasses tv.

Det eneste minuset jeg har funnet, er det at den ikke har sånne små runde innganger, så man kan ikke koble til f.eks hd-kabelen som jeg fikk med til xbox360'n.. istedenfor må jeg kjøpe en VGA -> HDMI.

Det gjør egentlig ikke så mye, for tester viser at det blir like bra kvalitet på HD'en.

Denne tv'en anbefales på det sterkeste.

EDIT : Stretto leverte den på dør etter 3 dager for 75kr, helt sinnsykt bra.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Kommer vel an på hva du skal bruke tv'n mest til som avgjør hvilken type du bør gå for.

Hovedfokus på tv/film: Plasma

Hovedfokus på pc/konsoll: LCD

Det er vel der hovedkvalitetene til de to typene ligger hvis jeg ikke tar helt feil, men det betyr jo ikke at LCD f.eks er crap når det gjelder tv og film eller at plasma er crap på pc/konsoll. Er langt fra noen ekspert på dette området, men er dette inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest en del tv de siste ukene siden jeg også skal kjøpe ny tv.

Har forsåvidt sett meg ut Panasonic 42" PV70, skal visstnok være en god allrounder etter det jeg har lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...