higher07 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva kan jeg gjøre for å fikse dette problemet! Når jeg slår på maskinen og trykker Ctrl ALt Delete kommer innloggingsvinduet til windows xp opp. Her skal man da skrive inn brukernavn og passord. Ettersom passordet er glemt, så kommer jeg ikke inn på maskina! Er det noe jeg kan gjøre? Tips mottas med STOR takk! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) prøv sikkerhetsmodus og logg på med admin. Der kan du endre passordet på din bruker viss du kommer inn. Endret 11. august 2007 av Akidon Lenke til kommentar
higher07 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 prøv sikkerhetsmodus og logg på med admin.Der kan du endre passordet på din bruker viss du kommer inn. 9254977[/snapback] Kommer inn i sikkerhetsmodus men får ikke logget meg inn som admin dårlig kvalitet på de vedlagte bildene Er vel kanskje eneste mulighet å sende den inn til et pc-verksted!? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Boot fra WIN CDen og formater og reinnstall OS.. Men da forsvinner alt du har på PCen vis du ikke har flere harddisker/partisoner. edit: det finnes programmer som finner passordene til konoene, men husker ikke hva de het.. Noen andre som husker hva programmene heter..? Endret 11. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
higher07 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Boot fra WIN CDen og formater og reinnstall OS.. Men da forsvinner alt du har på PCen vis du ikke har flere harddisker/partisoner. edit: det finnes programmer som finner passordene til konoene, men husker ikke hva de het.. Noen andre som husker hva programmene heter..? 9255107[/snapback] Det fulgte visst ikke med noen CD til OS. Installasjonsprosessen startet automatisk når PC`n ble slått på for første gang. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Da ligger OSet på en egen partisjon.. Ikke spørr meg åssen enn formaterer og reinnstalerer OSet fra en partisjon Endret 11. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 OS installasjonsfilene pleier å ligge på en katalog I386 under windows katalogen, prøv å brenn ut filene via sikkermodus. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Trodde det var egen partisjon for dette jeg..?? en slik "Recovery Partisjon" greie.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Trodde det var egen partisjon for dette jeg..?? en slik "Recovery Partisjon" greie.. 9255418[/snapback] Du har rett, men som regel er pcene utstyrt med recovery og backup av installasjonsfiler. Lenke til kommentar
higher07 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Trodde det var egen partisjon for dette jeg..?? en slik "Recovery Partisjon" greie.. 9255418[/snapback] Du har rett, men som regel er pcene utstyrt med recovery og backup av installasjonsfiler. 9255447[/snapback] Jeg får unnskylde meg litt ettersom det ikke er min pc, og det ikke er jeg som er har rota det til. Jeg fant faktisk en OS-recovery-cd, så da er det vel bare å innstallere XP på nytt!? Iallefall når vedkommende jeg fikk pc`n av finner produktnøkkelen. Endret 11. august 2007 av higher07 Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei! Det finnes absolutt programmer som kan hjelpe deg med å finne eller overskrive Windows XP passordet ditt. Du trenger ikke å foreta noen reinstallasjon av systemet pga. et glemt passord. Jeg foreslår at du tar en titt på dette programmet: Offline NT Password & Registry Editor. Det vil la deg overskrive det gamle passordet til brukerkontoen din med et nytt et =) NB: Hvis du har krypterte data, så vil denne bli uleselig... Lykke til! - Werewolf85 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Prøv å skriv administrator ikke admin, my bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå