Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Eget ADSL modem eller telenor sitt?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg går for Telenor ADSL, så kan jeg "få" med et ADSL-modem for 529,- (Vet ikke hvilken type.)

Bør jeg heller skaffe meg et eget ADSL modem av et kjent merke, som kanskje er av bedre kvalitet og har andre egenskaper?

Har ikke bredbånd via telelinje i dag, men er godt kjent med routere og switcher i mitt lille spredenett...

Hvis jeg velger eget modem, får jeg da med splitteren fra Telenor, eller må jeg skaffe den selv også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får jo feks. Linksys Am200 et par hundringser billigere, og det er vel helt sikkert ikke noe dårligere... Router med trådløs-support har jeg jo så...

Eller er det gunstig å holde seg til telenor sitt merke med tanke på eventuelle problemer og at de kommer til å skylde på utstyret mitt siden det er av annet merke. Mest sannsynlig blir det ikke problemer :)

Er telenor sitt ADSL stabilt med tanke på hastighet, eller svinger det mye..?

Lenke til kommentar

Ville ha godt for TN sitt, du kan bridge det og la routeren du har stå for routingen, modemet er da stort sett utmerket det i og med det er dette de har brukt i flere år.

Det er enklere for deg ved support og ha TN-utstyr, de er også kjappe til og bytte det ved misstanke om feil.

Hvilken linje har du i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...