Duqe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Har prøvd nyeste daemon tools og alchol men begge klikker under installasjon og bruk. Noen andre programmer dere kan anbefale og vet at det virker? Endret 12. august 2007 av Duqe Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Deamon Tools funker fint i Vista. Husk at du må ha riktig versjon for at det skal virke. x86 versjonen virker bare i 32-bits Windows, mens x64 versjonen bare virker i 64-bits Windows. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Deamon Tools funker fint i Vista. Husk at du må ha riktig versjon for at det skal virke. x86 versjonen virker bare i 32-bits Windows, mens x64 versjonen bare virker i 64-bits Windows. 9254808[/snapback] Men da skal jeg prøve ut 64bits versjonen Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Det er visst 32bits vista, men skjønner ikke hvorfor når jeg skal til å lese fra virtuell drevet så låser windows seg. Installasjon og oppretting av drevet fungerer greit. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Feil på imaget? Kjører også Vista32, og har 32-bits versjonen av Deamon Tools intallert. Alle imagene jeg har, fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Prøvde iso-filen og 32bit daemon tools på en anna maskin med xp og der fungerer alt greit. Men på bærbaren som er 2 dager gammel med ferdig installert vista home edition fra levandøren som er litt sta. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 alcohol 120% ? isobuster? bare å lete på google etter disk image, virtual disk og annet direkte relatert Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Brant ut trackmania iso-filen til en plate og det visste seg at det er problemer med windows eller trackmania versjonen som klikker. Men da kan daemon tools problemet utelukkes. Men det rare er at iso-filen fungerer helt fint i xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå