MRN Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hei! Jeg er blitt frarøvet en mobil. Hvordan sperrer jeg denne? Det er Tele2-abbonement det er snakk om. ##upassende språk fjernet## Endret 11. august 2007 av macfjott Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ring tele2 og politiet. Har du IMEI nr så sperrer de ikke bare abb, men også telefonen Lukke te ##Upassende språk fjernet## Endret 11. august 2007 av macfjott Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Retningslinjene sier Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Utsagn i innleggene over er fjernet, og tråden holdes åpen. Vær vennlig og ikke kommenter dette innlegget, men ta kommentarer på moderering på PM med meg Tråden flyttes også til riktig forum Endret 11. august 2007 av macfjott Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg sendte mail til Tele2, men det kan jo ta evigheter. Burde jeg virkelig ringe poltiet også? Beklager språkbruken min, var neppe edru da jeg skrev det Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mulig du bare kan ta å ringe Tele2? Akkurat som banker, har de sikkert enkle metoder for å låse og åpne abonnement. Jeg ville i allefall ikke sendt mail til banken min for å få låst kortet Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg ringte Tele2 og sa at mobilen min var blitt stjelt og ønsket og sperre mobilen. "Jada", sa hun. Hun hadde alle data, også IMEI-nummeret. Spørsmål: Jeg har bytta mobil i det siste, hvordan vet hun IMEI-nummeret på den nye mobilen? Hvis den skulle ha vært feil, så fikk hun likevel stoppa abbet, og det er jo det som teller. Men må jeg betale for mobilbruken som tyven har brukt etter den ble stjelt? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fordi operatøren kan se IMEI nummeret til telefonen SIM-kortet sist har vært i. Når du kobler deg opp på nettet sender du alltid fra deg IMEI nummer også. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Aha, det visste jeg ikke! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå