VonOs Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tror dere det vil være fordelaktig å få sprøytet inn botox i spesielt rynkeutsatte områder, før rynkene i det heletatt fremtrer? Tanken er at siden botoxen lammer musklene, så får ikke huden krøllet og beveget seg i samme grad som normalt, og rynker vil ikke like fort oppstå. Noen leger o.l her inne som har peiling på dette? På forhånd, takk for svar! Mvh. VonOs Lenke til kommentar
warneck Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Beklager, men nei, det vil nok ha ingen forebyggende effekt, da effekten av botox forsvinner gradvis og du må ta nye sprøyter. Så om du absolutt ønsker å unngå rynker, må du nok vente til de fremter - og så oppsøke lege for å få korrekt botox-behandling. Jeg tviler dessuten på at du hadde klart å finne en lege som ville gitt botox til en rynkefri person. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ahh, trist. Noen her som har erfaring med behandling av allerede fremtredde rynker med botox, eller annen form for "oppstramming" (ansiktsløft etc.)? Jeg har heldigvis ikke kommet til det stadiet i livet, hvor disse styggedommene dukker opp i fjeset, men jeg ser frem til det med skrekk og gru. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 er det virkelig så ille? spørs jo om du er mann eller kvinne da Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er mulig at det kan ha en forebyggende effekt å ta botox før rynkene oppstår. Fordi effekten av botox varer lenger og lenger for hver gang det injiseres, så opplever mange faste bruker at intervallene mellom hver injekson økes, og de trenger kanskje bare ta det en gang i året eller sjeldnere. Dette fordi musklene som rynker huden gradvis lammes, og til sist nesten helt slutter å virke. Ta og hør med en klinikk som injiserer botox du, for å være på den sikre siden. Antar at bivirkningene som kan oppstå ved langvarig bruk, er noe som du allerede er klar over, feks, varige lammelser i ansiktet, slevjing fra munnen, nedfalne øyelokk etc. Lykke til! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ikke for å være en drittsekk, men verden går sin gang. Vi blir født, vi vokser opp, vi blir gamle, vi dør. Er rynker virkelig så frastøtende? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Beste rynkekremen er solkrem ... Endret 13. august 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Alderdom, og alle tegn på den er frastøtende. Når jeg ser eldre mennesker grøsser jeg. Jeg har også problemer med å gi klemmer til besteforeldre, fordi jeg rett og slett finner eldre mennesker frastøtende, og ekle. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Da har du et problem Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Da har du et problem 9264709[/snapback] Jaha? visste ikke at det var problematisk at man ikke synes svisker er tiltrekkende. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du synes det er bedre å injisere nervegift i ansiktet så du blir helt uttrykksløs? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da har du et problem 9264709[/snapback] Jaha? visste ikke at det var problematisk at man ikke synes svisker er tiltrekkende. 9271168[/snapback] Ved mindre du ikke har planer om å bli over 35, ja så har du det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Alderdom, og alle tegn på den er frastøtende.Når jeg ser eldre mennesker grøsser jeg. Jeg har også problemer med å gi klemmer til besteforeldre, fordi jeg rett og slett finner eldre mennesker frastøtende, og ekle. 9264018[/snapback] Du kan sprøyte inn så mye du vil, men klokka tikker og klokka går. Gammel blir du uansett! Ved mindre du velger å dø ung og "vakker"da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Det er ikke forebyggende, du må ta nye skudd hele tiden.. Endret 13. august 2007 av Demille Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Du synes det er bedre å injisere nervegift i ansiktet så du blir helt uttrykksløs? 9271625[/snapback] Jeg er for det meste uttrykksløs fra før, så det blir ikke store forskjellen. jeg tør omtrent ikke røre på fjeset, i frykt for at jeg skal få rynker. Når jeg spiser, prøver jeg å unngå mat som må tygges for mye. noe som bare kan dyttes inn, og tygges forsiktig er det ideelle. Jeg forventer ikke at jeg skal se ut som jeg gjør nå resten av livet, men jeg vil heller ikke se ut som en sviske, så dette er noe jeg kommer til å bekjempe så lenge jeg kan. Det er ikke forebyggende, du må ta nye skudd hele tiden.. 9274439[/snapback] Jeg vet at virkningen går ut, og at man hele tiden må sprøyte inn mer. Jeg mente ikke at en behandling holdt, men dersom man jevnt sprøyter inn botox, må det da ha en forebyggende effekt. Er det ingen kosmetiske kirurger her inne som har peiling da?(evt. leger) VonOs Endret 13. august 2007 av VonOs Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det ingen kosmetiske kirurger her inne som har peiling da?(evt. leger) Tror de har bedre ting å gjøre enn å surfe diskusjonsforum. Gå heller på en side der du kan spørre en lege, eller bedre, ring en Vi her inne prøver så godt å hjelpe, med den kunnskapen vi har. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Er det ingen kosmetiske kirurger her inne som har peiling da?(evt. leger) Tror de har bedre ting å gjøre enn å surfe diskusjonsforum. Gå heller på en side der du kan spørre en lege, eller bedre, ring en Vi her inne prøver så godt å hjelpe, med den kunnskapen vi har. 9275813[/snapback] De kan da vel like så godt henge her på fritiden sin, som andre steder. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tror det er psykologen du skal ringe, om noe. Å være så redd for å få rynker at du såvidt kan spise er vel noe drøyt. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Åjaha? Hvis psykologen kan gjøre så jeg ikke får rynker, så ringer jeg ham/henne mer en gjerne. Ellers har jeg absolutt ingen behov for å snakke med denslags mennesker. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Gammel er du? Du virker så bitter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå