RB Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Worklog Introduksjon: Å spille gitar på bærbar PC blir ikke helt det samme som for eksempel Guitar Hero. Dette vil jeg gjøre noe med, så derfor har jeg begynt å lage en gitar til bruk med spillet Frets on Fire. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fy flate, tøft prosjekt! Stå på! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fett! Dette gleder jeg meg til å se ferdig! Stå på! Jeg følger med! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jess, dette bler bra! Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tøft prosjekt. Blir spennende å følge med videre. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dette prosjektet ser interessant ut! Lysknappen tok seg meget godt ut, selv om pila i metallinnlegget ser litt ujevn ut. Og ulike lysdiodefarger kommer nok til å bli enda flottere. Et forslag bare - hva om du brukte en virkelig strat-kropp til prosjektet, slik som denne karen har brukt til sin Guitar Hero-gitar? Men da tar prosjektet kanskje litt av.. Ser fram til å lese fortsettelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dette kan bli veldig bra..Gleder meg til å se den ferdi Wiken Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette prosjektet kan bli bra. Lykke til og kos deg med prosjektet. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hva tar du for en gitar Driit bra idè Lenke til kommentar
RB Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Takker for fine kommentarer! Kjekt å se at det er andre enn meg selv som gleder seg til å se prosjektet ferdig Et forslag bare - hva om du brukte en virkelig strat-kropp til prosjektet, slik som denne karen har brukt til sin Guitar Hero-gitar? Men da tar prosjektet kanskje litt av.. 9258890[/snapback] Hehe, tar nok litt av det ja... vil tro det kan koste en del penger også, i motsetning til sponplaten jeg fant i garasjen... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har blitt litt hekta på dette spillet nå og lurer på hvor jeg kan finne flere sanger? har letet litt på sinden til frets on fire men finner ingenting.. Så en hjelpende link eller noe hadde hjulpet ganske mye:) EspN Lenke til kommentar
RB Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 keyboardsonfire.net har noen sanger... Prøv for eksempel Vivaldi's Winter Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 thnx;) finnes det ikke en "pakke" med masse sanger som man kan laste ned da? Fikk foresten 79% og 111 notes streak første gangen på winter sangen EspN Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Finnes diverse pakker med sanger på diverse torrent sider. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Spennende projekt:) Har alldrig vert borti noe slikt før, kan bli intrisangt:) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Orginalt prosjekt! Lykke til, virker som et spennende prosjekt! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette var bare helt knallfett prosjekt! Kansje jeg tar å kopierer en gang jeg har litt for lite å gjøre Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Som gitarspiller må jeg jo bare si : Nice! Kult prosjekt indeed. Jeg hadde litt samme tanken da jeg var nede hos en kompis og spillte guitar hero. Men da var jeg inne på retning av å bruke en gammel USB pad, og rett og slett bare legge en krets under hver av gitar strengene, og legge de til rette, for så legge spenning på strengene slik at det blir en fullstednig krets når strengene blir dyttet ned. (dårlig forklart?) Keep it up! Kongeprosjekt! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fett, Dette skal jeg følge med på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå