StianGH Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg kan ikke fatte at GameSpot kan gi et så smakfullt spill en karakter så laber som 7.0! Dette spillet er jo som et friskt Frisk pust på en søppeldynge. Ordet action får en helt ny betydning, for dette spillet byr på virkelig action, uten sidestykke. Samtidig blir spillet presentert på en fantastisk deilig, cinematisk og vakker måte. Dette spillet er rett og slett rått! Gameplayet er det mest actionfylte og best flytende gameplayet jeg har spillt i noe spill. Det hele flyter av gårde, og man kan gjøre så mange råkule ting. Gameplayet er så polert og finpussa at jeg får kramper. Og animasjonene og lydene. Animasjonene er så deilige og livlige å se på at du bare får lyst til å ta på skjermen og kjenne på bevegelsene. Og der kunst-verden har Mona Lisa, har spill-industrien Lost Planet‘s lydbilde. Lost Planet har rett og slett et hårreisende bra lydbilde. Snadder! Skal det være tre ting dette spillet har bedre enn noe annet spill, så måtte det være gameplayet, animasjonene og lydbildet. Rett og slett første-buisness-klasse-med-ferrari-limousin. Nå skal det sies at maskinen min drar godt fra seg, så jeg kan speile meg i den nydelige grafikken. Også spiller jeg med gamepad, noe som nok har mye å si ettersom spillet opprinnelig ble laget for konsoll. Hvor i huleste kan jeg få flere spill som dette?! Endret 11. august 2007 av StianGH Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg syns også det er bra Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gears of War kan jo ligne litt på noen måter, rainbow six vegas til noen grader. Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vil også tro Gears of War vil ligne på dette spillet, og det er under utvikling til PC Lenke til kommentar
Grumpy-Guy Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kjøp Gears of War det eier hardt. Alle som eier en 360 konsoll må også kjøpe halo 3 det blir sinsykt bra. Gleder meg som en unge allerede Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jepp, Gears Of War eier! Bare veldig synd at jeg synes det var altfor lite! Er spillet på pc større kanske?....neppe Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 tror det var noe snakk om noen flere baner, hvis ikke det var et annet spill da. leste det iallefall på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå