Mats-Didrik Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har fått en Agent Trojan (Win32/Agent Trojan.) på maskinen min.. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet dette? Virusprogrammene mine nekter Lenke til kommentar
Mats-Didrik Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Koman igjen gutter Få noe svar! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da bruker du en sånt fint program som finner trojans. link Lenke til kommentar
HiPPOLOVE Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Greit å vite hvilke(t) antivirus program du allerede bruker, selv anbefaler jeg NOD32 Dessuten bør du være litt forsiktig med antispyware/adware programmer er ikke alle som er like pålitlige, vært borti sånne gratis greier som selv har vært infisert (download.com kan man ikke alltid stole på :-P) Endret 11. august 2007 av HiPPOLOVE Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå