Gå til innhold

8800 Kort, Hvilken produsent?

Anbefalte innlegg

Hei godt folk :)

Så meg rundt på hw.no's prisguide på 8800 GTX kort, så kommer jeg til den konklusjon at jeg ikke forstår noen ting:$

det er så mange produsenter... hvilken skal jeg velge? :hmm: jeg vil jo ha god ytelse og en god pris.. så kan dere der ute hjelpe meg med å velge? trenger et nytt et da mitt trofaste 6800 kort gikk gaiken etter at strømforsyninga sendte 230V rett inn i hovedkort og alt :cry: .. *electrical chair*

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta det billigste du finner av det kortet du tenker å kjøpe. Eneste forskjellen er klistremerke, eventuelt kjøling og bundle.

9254074[/snapback]

Kjøling er jo viktig da. Er det virkelig forskjellig kjøling på GTX kortene?

Lenke til kommentar
Ta det billigste du finner av det kortet du tenker å kjøpe. Eneste forskjellen er klistremerke, eventuelt kjøling og bundle.

9254074[/snapback]

Kjøling er jo viktig da. Er det virkelig forskjellig kjøling på GTX kortene?

9254101[/snapback]

Tror ikke det er noen forskjell på kjølingen (gts vs. gtx)

MEN for all del hvis du skal kjøpe nytt skjermkort IKKE kjøp det nå! kjøp det om ca. 3 månder så langt så ikke skjermkortet ditt tar "fyken" .Sjekk HER

Alstå i November kommer den nye generasjonen med nVidia altså "G9X" og da faller prisene ned til det 7800GT koster :) (om ikke mindre)

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar

Tror de fleste kan se langt etter et pris fall på 8800 serien selv om NV kommer med nye kort i Nov. Til nå har ikke 8800GTX noen form for konkuranse ,og selv om det dukker opp nye kort fra NV vil de gammle fases stilt og rolig ut til fordel for en ny serie, hvis ikke Ati våkner ifra drømmeland og lanserer et nytt kort kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...