Kexxy er sexxy! Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei godt folk Så meg rundt på hw.no's prisguide på 8800 GTX kort, så kommer jeg til den konklusjon at jeg ikke forstår noen ting:$ det er så mange produsenter... hvilken skal jeg velge? jeg vil jo ha god ytelse og en god pris.. så kan dere der ute hjelpe meg med å velge? trenger et nytt et da mitt trofaste 6800 kort gikk gaiken etter at strømforsyninga sendte 230V rett inn i hovedkort og alt .. *electrical chair* Takker Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ta det billigste du finner av det kortet du tenker å kjøpe. Eneste forskjellen er klistremerke, eventuelt kjøling og bundle. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ta det billigste du finner av det kortet du tenker å kjøpe. Eneste forskjellen er klistremerke, eventuelt kjøling og bundle. 9254074[/snapback] Kjøling er jo viktig da. Er det virkelig forskjellig kjøling på GTX kortene? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ta det billigste du finner av det kortet du tenker å kjøpe. Eneste forskjellen er klistremerke, eventuelt kjøling og bundle. 9254074[/snapback] Kjøling er jo viktig da. Er det virkelig forskjellig kjøling på GTX kortene? 9254101[/snapback] Tror ikke det er noen forskjell på kjølingen (gts vs. gtx) MEN for all del hvis du skal kjøpe nytt skjermkort IKKE kjøp det nå! kjøp det om ca. 3 månder så langt så ikke skjermkortet ditt tar "fyken" .Sjekk HER Alstå i November kommer den nye generasjonen med nVidia altså "G9X" og da faller prisene ned til det 7800GT koster (om ikke mindre) Endret 11. august 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 hmm, får kanskje kjøpe et 7900 gtx og vente til 9800 kommer ut? ja mitt gamle 6800 tok fyken ja. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tror de fleste kan se langt etter et pris fall på 8800 serien selv om NV kommer med nye kort i Nov. Til nå har ikke 8800GTX noen form for konkuranse ,og selv om det dukker opp nye kort fra NV vil de gammle fases stilt og rolig ut til fordel for en ny serie, hvis ikke Ati våkner ifra drømmeland og lanserer et nytt kort kjapt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg går aldri bort ifra nvidia... hvis ikke de går konk, noe som er veldig tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå