Diff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei. Det har nylig oppstått et problem med min fars laptop. Da vi skulle se film på den, hang den seg helt fullstendig opp, og vi måtte starte den på nytt. Etter denne episoden har den ikke fungert som den skal. Det tar ca 15 minutter å starte opp, og oppstartslyden er treig og hakkete. Jeg har sett gjennom hvilke prosesser som bruker mest kraft, men disse er normale, og den bruker ikke max RAM. Hva kan være galt, og hva må til for å løse problemet? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er ikke noen filer som mangler? Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
Diff Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det er ikke noen filer som mangler? Hvilket operativsystem bruker du? 9253920[/snapback] Bruker Win XP Pro. Men burde jeg ikke fått beskjed dersom det mangler noen filer? Og hvorfor "forsvinner" disse filene helt plutselig? Lenke til kommentar
SiBC Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 formater.... 9253917[/snapback] enig Lenke til kommentar
mikmat Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Det er ikke noen filer som mangler? Hvilket operativsystem bruker du? 9253920[/snapback] Bruker Win XP Pro. Men burde jeg ikke fått beskjed dersom det mangler noen filer? Og hvorfor "forsvinner" disse filene helt plutselig? 9254000[/snapback] grunn til at filer forsviner er fordi du begyner å få en sliten harddisk. så du bør noen vudere å snart kjøpe ny disk vis ikke det blir bedre av å formatere. Endret 11. august 2007 av mikmat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå