inaktiv000 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg skrev en ganske fyldig guide med bilder og det hele, og skulle skrive en W. Da kom jeg borti ctrl i stedet for shift, så hele innlegget forsvant... Prøver på nytt, med en redusert utgave. Dette er tips til hvordan du kan få mye mer ut av telefonen din. Ønsker tilbakemeldinger og tips! Oppgaver og avtaler i oppstartsskjermen Veldig nyttig dersom du bruker kalenderfunksjonen aktivt. MobyToday Video Spill av episoder og filmer på mobilen. Mye kan lastes ned i 3gp eller MP4-format, annet kan du enkelt konvertere selv ved hjelp av programmet Super. Super MP3 Bruk ditt eget headset! Inneholder også fjernkontroll og handsfree. Fås også originalt til en dyrere pris. Exibel (Clas Ohlson) Kalender Kalenderfunksjonen blir langt mer nyttig dersom du synkroniserer den mot andre tjenester. Programvare for synkronisering mot Outlook følger allerede med, og for å synkronisere mot Google Calendar (noe jeg foretrekker) kan du bruker tjenesten ScheduleWorld. ScheduleWorld Google Calendar Fjernstyring Stor gadget-faktor. Kontroller Winamp, medieavspillere og annet via Bluetooth. Du kan for eksempel søke i spillelisten fra mobilen. Bluetooth Remote Control og Float's Mobile Agent er to gode alternativer. Sistnevnte lar deg også organisere og synkronisere mobilen med PC-en. Bluetooth Remote Control Float's Mobile Agent Oppgradere firmware For å få tilgang til de nyeste funksjonene og feilrettingene bør du holde mobilen oppdatert. Dette gjøres enkelt fra menyen (Instillinger -> Oppdateringstjeneste), eller via SE sitt PC-program SEUS. Wotan har modifisert firmware, men koster penger. SEUS Wotan iPhone Det finnes langt penere themes enn SE's originale, hva med en iPhone-etterlikning? iPhone theme - kartprogramvare- opera - mail - div. nyttig programvare Endret 14. august 2007 av cecolon Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nydelig guide. Bra jobbet! Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hei! veldig fin guide kan ambefale http://www.lasyk.net/ for å få nye thems osv... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) MP3 Bruk ditt eget headset! Inneholder også fjernkontroll og handsfree. Fås også originalt til en dyrere pris. Exibel (Clas Ohlson) Er det noen som vet om de her passer til K750i ? Endret 14. august 2007 av m3 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Skal funke helt fint det Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tusen takk! Gleder meg til resten kommer Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Kom gjerne med deres egne tips og. Har funnet ut at denne mobilen (og sikker mange andre SE-mobiler) kan brukes til utrolig mye, bare man finner ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå