1915 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg anskaffet meg DENNE pcn da til skole pc. fin og lekker pc! med vista :!: (jeg liker ikke vista) men så var det jo at det var vista på den! og det ville jeg ikke ha! jeg bytta til xp og skulle installere drivere! da fant jeg ut etter mange timer med nedlasting av drivere osv! at man MÅ installere chipset drivere for å få installert andre drivere bare husk det hvis noen har samme pc og skal bytte til xp på den ^^ jeg har prøvd ubuntu på den. og det er broadcom WLAN kort i den. og ubuntu har ikke støtte for det. bare slik at hvis noen skulle prøve på det. så slipper de det jeg tenkte at siden det ikke var en tråd om denne pc'n kunne vi ha en tråd og spørre spm hvis man lurte på noe om den osv! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har et spm da er jo et nvidia gefroce go 6150 kort i pc'n! og jeg sjekka tempraturen på korte. og det lå på 70 grader. er det normalt eller? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg har prøvd ubuntu på den. og det er broadcom WLAN kort i den. og ubuntu har ikke støtte for det 9253757[/snapback] Broadcom fungerer fint i Ubuntu med opensource drivere dersom du klarer deg med med 11 mbit/sec hastighet. Om du ønsker full hastighet må du benytte ndiswrapper. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Kan godt være mulig. men jeg fant ikke driverne. ikke det at jeg prøvde så veldig mye heller da. hehe. okei så da er det mulig Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kan godt være mulig. men jeg fant ikke driverne. ikke det at jeg prøvde så veldig mye heller da. hehe. okei så da er det mulig 9256235[/snapback] Det er ganske enkelt. Finn Windowsdriverne og bruk ndiswrapper som du finner på http://ndiswrapper.sourceforge.net/joomla/ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 trenger litt hjelp jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=811777&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå