JokerHaulan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei lurte på om det gikk ann å formatere XP i bios? får opp feilmelding når jeg prøver på det inne i windows med vista. og hvordan kom man inn i bios igjen? takker for svar! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nei det går ikke. Som regel trykk del når booter. Ta med feilmeldingen,så får vi se. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 I feilmeldingen så står det "Windows kan ikke formatere systempartisjoner på denne disken" Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan du ikke putte i vista dvd`en og formatere derfra? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 jeg fikk bare spørsmål om å innstalere det på nytt, men XP versjonen er på en annen harddisk. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Så du har dualboot vista-xp? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 det vil si? jeg har XP og Vista på hver sin harddisk. eller partisjon da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå