nahoy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mange av de store mp3-spillerne trengs det programvare (som itunes) for å legge inn musikk, dette er ekstremt irriterende, og jeg vil aller helst skaffe meg en spiller der jeg bare kan kopiere musikken rett inn, også få den til å funke. Hvilke spillere oppfyller dette? Tenker spesielt på om disse spillerne kan det. archos 404 archos 204 Creative Zen Vision:M Vet man kan installere rockbox på enkelte ipod'er, men er det slik at dette ikke går med nye ipoder? rockbox, for de som ikke har hørt om det er et fantastisk operativsystem til diverse mp3-spillere. Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Creative Muvo spillerne? (vet ikke om det er navnet men er noe i den duren, de små spillerne) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Vision:M går an å synkronisere med Windows Media Player, men har ikke støtte for å legge inn musikk som flyttbar disk (den har mulighet for å avsette 16/32GB (for henholdsvis 30 og 60GB-modellen) av disken til flyttbar disk, men den kan altså ikke spille av musikk som legges der). Ellers må du bruke Windows Explorer-ekstensjonen som følger med, ikke driverløst, men integrert. Endret 10. august 2007 av Dradd Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Ellers må du bruke Windows Explorer-ekstensjonen som følger med, ikke driverløst, men integrert. 9253790[/snapback] Betyr det at man etter å ha installert en driver kan bruke spilleren slik jeg beskrev? Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Kan jeg bruke totalcopy og liknende programmer til å legge over musikken? Gjelder dette også videoen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mange av de store mp3-spillerne trengs det programvare (som itunes) for å legge inn musikk, dette er ekstremt irriterende, og jeg vil aller helst skaffe meg en spiller der jeg bare kan kopiere musikken rett inn, også få den til å funke.Hvilke spillere oppfyller dette? Tenker spesielt på om disse spillerne kan det. archos 404 archos 204 Creative Zen Vision:M Vet man kan installere rockbox på enkelte ipod'er, men er det slik at dette ikke går med nye ipoder? rockbox, for de som ikke har hørt om det er et fantastisk operativsystem til diverse mp3-spillere. 9253530[/snapback] har en archos 604, på den er det i hvertfall bare å kopiere og lime inn. Er 99% sikker på att det er sånn på 404 og Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Vision:M går an å synkronisere med Windows Media Player, men har ikke støtte for å legge inn musikk som flyttbar disk (den har mulighet for å avsette 16/32GB (for henholdsvis 30 og 60GB-modellen) av disken til flyttbar disk, men den kan altså ikke spille av musikk som legges der). Ellers må du bruke Windows Explorer-ekstensjonen som følger med, ikke driverløst, men integrert. 9253790[/snapback] Jeg har kjøpt creativen nå, og er meget misfornøyd. Når jeg installerte fra CD-en gikk det helt fint. Problemet er at programmet ikke finnes på internett, med mindre du har lyst til å laste ned 600 mb med tull. Jeg har brukt over to timer på å lete og finne ingenting på nettet. Man må visst kjøpe en ny cd fra creative for å få tak i programmet. Nå sitter jeg her, endelig gjenforent med musikksamlingen min etter to ukers fravær, og kan ikke gjøre noe med det. Helvetes forpulte selskap. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Verken iAudio Cowon eller Meizu har behov for programvare. Om det gjeld alle spelarane veit eg ikkje, men Cowon D2 (for øvrig ein super spelar) har det ikkje. Ei heller Meizu M3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vision:M går an å synkronisere med Windows Media Player, men har ikke støtte for å legge inn musikk som flyttbar disk (den har mulighet for å avsette 16/32GB (for henholdsvis 30 og 60GB-modellen) av disken til flyttbar disk, men den kan altså ikke spille av musikk som legges der). Ellers må du bruke Windows Explorer-ekstensjonen som følger med, ikke driverløst, men integrert. 9253790[/snapback] Jeg har kjøpt creativen nå, og er meget misfornøyd. Når jeg installerte fra CD-en gikk det helt fint. Problemet er at programmet ikke finnes på internett, med mindre du har lyst til å laste ned 600 mb med tull. Jeg har brukt over to timer på å lete og finne ingenting på nettet. Man må visst kjøpe en ny cd fra creative for å få tak i programmet. Nå sitter jeg her, endelig gjenforent med musikksamlingen min etter to ukers fravær, og kan ikke gjøre noe med det. Helvetes forpulte selskap. 9590380[/snapback] bruk windows media player, slutt med sutringen og ikke rot bort cden neste gang. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 De nye Sony-spillerne, NWZ-818 trenger ikke programvare. Har hatt en slik 8GB i et par uker nå, og den er sweeeet Superliten og lett, konge batteritid, bra lyd og supre ørepropper som følger med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) De nye Sony-spillerne, NWZ-818 trenger ikke programvare. Har hatt en slik 8GB i et par uker nå, og den er sweeeet Superliten og lett, konge batteritid, bra lyd og supre ørepropper som følger med. 9601827[/snapback] siste jeg hørte om sony spillere var at de på papiret ikke trenger programvare, men at realiteten var at programvaren var lagret på spilleen og kjørte automatisk. er det slik eller er det ekte drag and drop, ekstern disk? Endret 29. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 De nye Sony-spillerne, NWZ-818 trenger ikke programvare. Har hatt en slik 8GB i et par uker nå, og den er sweeeet Superliten og lett, konge batteritid, bra lyd og supre ørepropper som følger med. 9601827[/snapback] siste jeg hørte om sony spillere var at de på papiret ikke trenger programvare, men at realiteten var at programvaren var lagret på spilleen og kjørte automatisk. er det slik eller er det ekte drag and drop, ekstern disk? 9602577[/snapback] Jeg bruker WMP11 (som også følger med), men man kan fullt mulig bruke drag-n-drop i explorer. Spilleren popper opp som vanlig ekstern disc. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Vision:M går an å synkronisere med Windows Media Player, men har ikke støtte for å legge inn musikk som flyttbar disk (den har mulighet for å avsette 16/32GB (for henholdsvis 30 og 60GB-modellen) av disken til flyttbar disk, men den kan altså ikke spille av musikk som legges der). Ellers må du bruke Windows Explorer-ekstensjonen som følger med, ikke driverløst, men integrert. 9253790[/snapback] Jeg har kjøpt creativen nå, og er meget misfornøyd. Når jeg installerte fra CD-en gikk det helt fint. Problemet er at programmet ikke finnes på internett, med mindre du har lyst til å laste ned 600 mb med tull. Jeg har brukt over to timer på å lete og finne ingenting på nettet. Man må visst kjøpe en ny cd fra creative for å få tak i programmet. Nå sitter jeg her, endelig gjenforent med musikksamlingen min etter to ukers fravær, og kan ikke gjøre noe med det. Helvetes forpulte selskap. 9590380[/snapback] bruk windows media player, slutt med sutringen og ikke rot bort cden neste gang. 9590651[/snapback] Har ikke rotet bort CD-en, bare at det er ganske upraktisk å ta med seg CD-en hver gang man vil føre over filer. Dessuten har jeg ikke wmp10 eller 11 eller hva det nå er man trenger. Løste problemet ved å legge inn hele CD-en på den eksterne disken på spilleren. Det er litt tungvindt, men det går. Kan man forresten bruke mapper når man bruker wmp10? På min gamle archos hadde jeg alle sangene sortert etter artist og album, går dette også når man bruker media player? Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan legge ut programvaren på nettet, har sendt dem en mail, men får ikke noe svar, og det finnes en egen tråd på forumet deres på ca 15 sider hvor folk leter etter den. Noen hadde lastet opp hele CD-en sin, så det var faktisk mulig å laste det ned, men 500 mb tar jo en stund å laste ned når man bare skal ha et lite program. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Zen Vision:m er nå hacket og noen lure folk jobber med å porte rockbox til den. Følg med på rockbox' forum for utviklingen. Creative zen vision:m-tråden Oversikt over porten og hva de har funnet ut Edit: Modding av spilleren Endret 27. november 2007 av nahoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå