Azagrath Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Demonology er bedre allround og mye mer fleksibel enn affliction. Kremt, med demo spec har du omtrent bare Lolguard. Med affliction har man Dark Pact, instant aoe fear, 5 dotter, Nightfall... 9259326[/snapback] Så fleksibilitet er direkte proporsjonalt med antall abilities du har? For et tragisk todimensjonalt syn du har på spillet, ikke rart du rir fotmbølgen. 9259390[/snapback] Hmm, kunne kanskje tatt deg seriøst med tanke på ditt forrige innlegg, men nå begynner det å bli litt for mye trolling. Men ok, få høre da, hva legger du i fleksibilitet som du nevnte før...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 48 dager /played på warlocken, forresten, så jeg er ikke en FotM-fyr. 9256218[/snapback] Ikke i mine øyne, du rerollet/rullet lock langt ute i retail og sverger til affliction til døden. Blir ikke mye mer fotm enn det spør du meg 9259155[/snapback] Nåja, syns å huske at jeg var en stor forkjemper for DS/Ruin for halvannet år siden. Affliction var aldri særlig interessant før de nye talentene ble lagt ut. Har for øvrig "rerollet" alle klasser, uten at betyr noe annet enn at jeg liker å prøve nye ting i spillet. Menmen. Felguard var bra da de nye talentene kom på banen, normal hp på folk var et sted rundt 4k, og enkelte warlocks hadde trinketen fra Razorgore. Det er ikke til å stikke under en stol at skaden den gjør er redusert, og når mobs i Outland har mer armor og til tider slår godt fra seg, så er ikke felguarden så fantastisk som enkelte skal ha det til. Og, selv om affliction virkelig skinner når du har 2-6 mobs i combat og fearet/exhausted samtidig, så er det ingenting i veien for å ta én mob om gangen med dot + drain. Litt mer å tenke over enn intercept + wand, men men. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Demonology er bedre allround og mye mer fleksibel enn affliction. Kremt, med demo spec har du omtrent bare Lolguard. Med affliction har man Dark Pact, instant aoe fear, 5 dotter, Nightfall... 9259326[/snapback] Så fleksibilitet er direkte proporsjonalt med antall abilities du har? For et tragisk todimensjonalt syn du har på spillet, ikke rart du rir fotmbølgen. 9259390[/snapback] Hmm, kunne kanskje tatt deg seriøst med tanke på ditt forrige innlegg, men nå begynner det å bli litt for mye trolling. Men ok, få høre da, hva legger du i fleksibilitet som du nevnte før...? 9259428[/snapback] Kort svar: Du har pet. Langt svar: Afflictionspec følger tilnærmet samme algoritme for all combat, dot/drain->springe rundt som en høne + en eventuell fear som avgjøres av to variabler: "Er det nødvendig?" og "Er target immune?" Pet blir ikke anvendt til noe annet enn Dark Pact. Du vil: a)Dotte b)Feare c)Begge deler Med andre ord: Du dotter og springer, fearer hvis nødvendig. Repeat Demonology bringer på banen en sentral støttespiller: Pet, som du også må forholde deg til. Han vil offtanke/tanke med sine separate abilities og du gjør fortsatt omtrent det samme som med affliction(dot/dps + fear). Du vil: La pet tanke/offtanke et vilkårlig antall mobs, mens du: a)Gjør skade b)Healer pet c)Crowd control d)To eller flere av overnevnte Med andre ord: Du kan gjøre det ekstremt simpelt mot lett trash: rett fram tank 'n spank. Du kan kombinere afflictions- og demonologys spillestil ved å dotte et target mens pet offtanker, pulle et annet target med dots -> feare det, mens du puller et neste og sender pet til å tanke det da mob #1 er død. Miks overnevnte elementer slik det passer. Du kan bruke felguard til å dra av SoC, eventuelt kombinert med overnevnte. Du kan dotte lett mens du healer petten for harde livet og ta eliter som du bare kan drømme om å ta hvis du er affliction. Det korte svaret anbefales. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Smak og behag, selvfølgelig, men jeg syns å grinde/queste med felguard er både treigt og knotete. Da liker jeg heller å dotte opp en mob, feare den og bevege seg over til en ny mob. Det er enkelte steder man kan trenger en tank, men da gjør voidwalker nytten like bra, og ellers er Outland stappfull av demoner som kan enslaves. 9253881[/snapback] Endret 11. august 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) 48 dager /played på warlocken, forresten, så jeg er ikke en FotM-fyr. 9256218[/snapback] Ikke i mine øyne, du rerollet/rullet lock langt ute i retail og sverger til affliction til døden. Blir ikke mye mer fotm enn det spør du meg 9259155[/snapback] Nåja, syns å huske at jeg var en stor forkjemper for DS/Ruin for halvannet år siden. (...)Har for øvrig "rerollet" alle klasser, uten at betyr noe annet enn at jeg liker å prøve nye ting i spillet. 9259538[/snapback] Som strengt talt også var FotM? Ruin var FotM, var du virkelig en pioner spilte du destruction og soul link tidlig i BG dagene, du spilte faen meg SM/DS. Derfor jeg skrev /rullet, vet aldri hva som faktisk er din main, men har alltid hatt en følelse av at du har en forkjærlighet for locken. Endret 11. august 2007 av Carl M Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er FotM...? Uansett. Har aldri spilt warlock høyere enn 13. Faktisk så har jeg ikke spilt til lvl 70 i det hele tatt. Så egentlig har jeg ikke så mye å si. Men syntes ganske så klart at personangrep er rimelig off-topic...? #Emnet: Spørs jo selvfølgelig hvordan man spiller. Det viktigste for meg, uansett, er at det er GØY å spille. Finn det du syntes er kulest! Lykke til! ;D Binko-Bonko-PANG! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Med andre ord: Du kan gjøre det ekstremt simpelt mot lett trash: rett fram tank 'n spank. ...som man også kan gjøre som affliction, stort sett også raskere og mer effektivt. 5 dotter, pluss at man ikke trenger å tenke på hp/mana er bedre enn 3 dots, og å måtte passe seg for ikke å dra aggro fra pet. Du kan kombinere afflictions- og demonologys spillestil ved å dotte et target mens pet offtanker, pulle et annet target med dots -> feare det, mens du puller et neste og sender pet til å tanke det da mob #1 er død. Miks overnevnte elementer slik det passer. ...eller bare gjøre akkurat det samme med affliction spec, og dermed også kunne ta på deg flere mobs til sammen, siden Siphon Life + drain tank fint holder deg i live. Du kan bruke felguard til å dra av SoC, eventuelt kombinert med overnevnte. ...ehhh, jaha. Ta på deg en drøss mobs, SoC den ene etter den andre. De detter som fluer alle sammen. Du kan dotte lett mens du healer petten for harde livet og ta eliter som du bare kan drømme om å ta hvis du er affliction. ...en taktikk som i de fleste tilfeller vil dra aggro over på warlocken selv rimelig kjapt. Og siden man da har begrensede muligheter til å holde seg i live (i motsetning til affliction)... ja, da kan man tenke seg. Jeg klarer fint å ta alle de elitene jeg har behov for med affliction spec. Som regel går det mye raskere også, siden (som nevnt over) 5 dots > 3 dots Det korte svaret anbefales. "Ok" Med andre ord, gimpe seg selv ved å måtte tilpasse seg pet... eller bare rett og slett peise på med det man har. Better luck next time sier jeg... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Med andre ord: Du kan gjøre det ekstremt simpelt mot lett trash: rett fram tank 'n spank. ...som man også kan gjøre som affliction, stort sett også raskere og mer effektivt. 5 dotter, pluss at man ikke trenger å tenke på hp/mana er bedre enn 3 dots, og å måtte passe seg for ikke å dra aggro fra pet. 9259632[/snapback] Ja Du kan kombinere afflictions- og demonologys spillestil ved å dotte et target mens pet offtanker, pulle et annet target med dots -> feare det, mens du puller et neste og sender pet til å tanke det da mob #1 er død. Miks overnevnte elementer slik det passer. ...eller bare gjøre akkurat det samme med affliction spec, og dermed også kunne ta på deg flere mobs til sammen, siden Siphon Life + drain tank fint holder deg i live. 9259632[/snapback] Nei Du kan bruke felguard til å dra av SoC, eventuelt kombinert med overnevnte. ...ehhh, jaha. Ta på deg en drøss mobs, SoC den ene etter den andre. De detter som fluer alle sammen. 9259632[/snapback] Nei Du kan dotte lett mens du healer petten for harde livet og ta eliter som du bare kan drømme om å ta hvis du er affliction. ...en taktikk som i de fleste tilfeller vil dra aggro over på warlocken selv rimelig kjapt. Og siden man da har begrensede muligheter til å holde seg i live (i motsetning til affliction)... ja, da kan man tenke seg. Jeg klarer fint å ta alle de elitene jeg har behov for med affliction spec. Som regel går det mye raskere også, siden (som nevnt over) 5 dots > 3 dots 9259632[/snapback] Nei Med andre ord, gimpe seg selv ved å måtte tilpasse seg pet... eller bare rett og slett peise på med det man har. Better luck next time sier jeg... 9259632[/snapback] Med andre ord, du trenger lengre erfaring som warlock. Lykke til med spillingen. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hjelper ikke bare å si nei, når du ikke har et eneste argument å komme med. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hjelper ikke bare å si nei, når du ikke har et eneste argument å komme med. 9259690[/snapback] Jeg gidder ikke kjede meg selv med å forsatt svare på oppfordringen om polemi i sin laveste form. Svarene hans har ingen kvalifiserte konsekvenser i seg selv når de ikke vender tilbake til utgangspunktet og gjør en slutning av hans umiddelbare respons: Kremt, med demo spec har du omtrent bare Lolguard. Med affliction har man Dark Pact, instant aoe fear, 5 dotter, Nightfall... Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Heh, la oss bare ignorere trollet. Dette diskusjonen gikk av sporet for flere innlegg siden uansett. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Heh, la oss bare ignorere trollet. Dette diskusjonen gikk av sporet for flere innlegg siden uansett. 9259835[/snapback] Det er ikke trolling bare fordi du ikke forstår svarene Lenke til kommentar
Damp Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Her gikk det unna, men uansett. Hvis jeg nå skal skal satse på Demonology, hvordan skal jeg da legge opp talents? Er ikke så flink når det kommer til talent points. Noen erfarne warlocks som kan svare på dette? Endret 12. august 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvorfor gidde å diskutere hva som er best av Demon og Aff. På lvl 70 skal jeg si meg enig i at det skal noe til at Demon og Desto blir bedre enn Affliction hvis man klarer å spille det, men hvis man aldri har prøvd Felguard før, og han driver å lvler opp typen sin så sier jeg: Gå for felguard. Om du likern, så er jo det fint. Hvis ikke så har du iallefall prøvd den, for når du blir 70 og skal raide eller spille pvp er ikke demonology no særlig å satse på likevell. (Min mening) Derfor kan du likegodt sjekke ut Demonology nå, eller aldri Endret 12. august 2007 av discostu Lenke til kommentar
psyches Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har ivertfall tenkt å gå for Felguard Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Her gikk det unna, men uansett.Hvis jeg nå skal skal satse på Demonology, hvordan skal jeg da legge opp talents? Er ikke så flink når det kommer til talent points. Noen erfarne warlocks som kan svare på dette? 9262802[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0gczIiz0estxx0z Slik ville jeg satt opp demo build hvis jeg skulle spilt det Lenke til kommentar
Damp Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Her gikk det unna, men uansett.Hvis jeg nå skal skal satse på Demonology, hvordan skal jeg da legge opp talents? Er ikke så flink når det kommer til talent points. Noen erfarne warlocks som kan svare på dette? 9262802[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0gczIiz0estxx0z Slik ville jeg satt opp demo build hvis jeg skulle spilt det 9264552[/snapback] Takk! Akkurat det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! Jeg har en lock jeg lvl'er opp for tiden, og må takke for de konstruktive innspillene i denne tråden. MEN, folkens, forsøk å la være personkarakteristikker/-angrep, det blir bare... eh, destruction Lenke til kommentar
psyches Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei!Jeg har en lock jeg lvl'er opp for tiden, og må takke for de konstruktive innspillene i denne tråden. MEN, folkens, forsøk å la være personkarakteristikker/-angrep, det blir bare... eh, destruction 9268205[/snapback] Jepp personangrep FTL! Pass på så jeg ikke deathcoiler hele gjengen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå