Redman Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hei. kjører denne routeren mot et Belkin N1 PCI kort og en maskin på tråd. siste driver til nettverks kortet men ikke siste FW til routeren(tror ikke det er noen fiks som jeg bryr meg om i nyere) Er kjempe stabil på bare 20MHz (ca 130-140Mbps), men med en gang jeg legger den på 20/40MHz (300Mbps) blir det ustabil og detter ut med beskjeden finner ikke sertifikat for å logge deg på. Nå står routeren på 20/40 og setings til Belkin kortet til 20MHz og det virker bra. Vi snakker nå om den trådløse biten. Tips gir et stort SMIL Endret 10. august 2007 av Redman Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ville ha prøvd nyeste firmware, det er ikke alle bugs som listes opp i oversikten. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) nei. klarer å provosere problemet fram med å gå på diskene/filene på den andre maskinene. IKKE løst. Endret 11. august 2007 av Redman Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kan være at belkin sin pre-N og D-link sin pre-N standar ikke er 100% kompatible. Vist du har mulighet til å teste med en D-link motaker ville jeg ha gjort det, da produsentene iallefall jobber hardt for at utstyr de selv selger fungerer sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå