Gå til innhold

HDD halvfull på ny 360, normalt?

D_Man_x

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en Xbox 360 for ca en uke siden. Når jeg skulle lagre i Dead Rising og skulle velge "storage device" så jeg at det var under 10 GB ledig på disken. Jeg ble nyskjerrig og titta litt på det som var lagret. (Jeg vet at en viss % av disken brukes til systemfiler eller no).

Jeg fant litt av hvert:

Demo av Project Gotham 3 (Virket ikke uvanelig)

Trailer av Viva Piniata, fransk version. (Snodig, men la gå)

Hexic HD, full version. (Gratis spill fra Micro$oft?!)

Diverse andre mediefiler.

Er dette normalt på nye maskiner? Jeg vet det bare kan slettes, men jeg ble nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt normalt. Ledig plass om du sletter alt som er mulig å slette, er vel rundt 13 GB. Resten av disken brukes er avsatt til systemet, data til gjenoppretting av brukerpartisjonen etc.

9253412[/snapback]

Er vell ikke helt det han mener, greit at det bruker plass, men at det ligger demoer, filmer og spill der fra før er jo helt utpå jordet!

Lenke til kommentar
Er vell ikke helt det han mener, greit at det bruker plass, men at det ligger demoer, filmer og spill der fra før er jo helt utpå jordet!

Jeg leste visst litt for fort... :blush:

Men alt som er nevnt har også ligget på de Xbox 360'ene jeg har vært borti. Det er også helt normalt.

Lenke til kommentar
Jeg leste visst litt for fort...  :blush:

Men alt som er nevnt har også ligget på de Xbox 360'ene jeg har vært borti. Det er også helt normalt.

9253463[/snapback]

Demo som ikke funker og sånt? Wow bra start med ny konsoll, når dem legger inn demo for at vi skal teste så funker den ikke :p

Lenke til kommentar

Altså, Demo spill fungerer fint (Har ikke testet PGR, men Blue Dragon og Burnout funker.

Det er spilla mine (Dead Rising, Crackdown og GoW) som låser seg.

@Boffen90

Ahh, da så. Det forklarer saken. Takk

Edit: Kan ikke skrive :blush:

Endret av D_Man_x
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke den 30 dagers returretten sier noe om konsoller, så det er nok mulig at den er brukt.. Men dumt av butikken å ta i mot brukt, for så å ikke sjekke den..

Den er ikke brukt, men xboxen sitt operativsystem osv tar litt plass, + at den holder av litt plass for updates osv.

Men 10GB hørtes litt lite ut. Slett alt av Demoer og filmer, og sjekk hvor mye ledig du har da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...