Bone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Heisann! Sitter på et nettverk på jobb.. Mulighet for å finne ut hva slags porter som er ledige/åpne!? Skal finne en port så at jeg kan bruke uTorrent.. Takker! Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Finne en port som andre folk kanskje bruker til arbeidet sitt bare for å kunne laste ned? Ja det finnes programmer som kan scanne etter åpne porter på ett nettverk, men det letteste er bare å spørre administrator om han kan åpne en port slik at du får brukt utorrent(veldig lite sannsynlig det skjer) Eller du kan åpne selv(om du har admin tilgang) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jobber natt.. bare meg her, så slikt sett ikke noe problem med å ta over noens port.. Som du sier selv, å spørre administrator er uaktuelt.. og jeg selv har ikke tilgang.. Men, hvilken program scanner etter åpne porter? Noen forslag? Takk, takk! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 http://www.pcflank.com/scanner1.htm Linken over scanner etter åpne porter skriv 1-9999 i range og du vil finne flere åpne porter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Yay! Takker!! ..ser ut som om det kan ta litt tid, men.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Yay! Takker!! ..ser ut som om det kan ta litt tid, men.. 9253508[/snapback] Du har jo hele natta til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå