Gå til innhold

Hyundai 32, noe bra?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Kom over denne Tvn her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212&view=detailed

Skal kjøpe meg nytt tv til eg flytter på Hybel nå snart så har ikkje så mye penger, men dette var grei pris.

Er dette noe bra til Xbo 360? kan eg bruke den HD kabelen som følgte med preminum på dette Tv? Og er det noe bra og koble Pcn til det?

Håper på svar :)

Endret av gas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

Anbefaler heller Tatung sin 32. Noenlunde samme prisklasse, rimeligste pr idag er 4183.-

En større tråd om den her, drøye 20 sider, men gir svar på de fleste spørsmål om den. Best i test i fllere tester, bildekvalitet langt over det prisen skulle tilsi.

edit: jaggu, der var Nero Burningwr00m først ute, hehe

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar
Kom over denne Tvn her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212&view=detailed

Skal kjøpe meg nytt tv til eg flytter på Hybel nå snart så har ikkje så mye penger, men dette var grei pris.

Er dette noe bra til Xbo 360? kan eg bruke den HD kabelen som følgte med preminum på dette Tv?  Og er det noe bra og koble Pcn til det?

Håper på svar :)

9253257[/snapback]

Jeg kan skrive under på at det er en god tv, da jeg sitter og ser på den akkurat nå mens jeg skriver dette:)..

Lenke til kommentar
hehe, så den er god til Pc sjerm og?

Vurderer og kjøpe denne, men hva blir frakt på et tv da? det blir vell en del det og :S

9253683[/snapback]

Jeg hadde min her på nærmeste postkontor for 5202kr, og da kosta den 4995kr hos komplett:).. Den er god som pc-skjerm ja=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...