sdf123 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei igjen, Skal enten på biltema eller clas ohlson i morgen og må kjøpe div til mitt hjemme nettverk. Jeg skal ha 3x"på-vegg-bokser" med uttak for nettverk og telefon. Kan jeg da kjøpe bokser med 2xRJ45? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, det kan du. Har du lyst på en bedre opplevelse angående monteringen finner du ei sjappe som selger ELKO, boksene som de du nevner selger er noe monteringsmessig dritt og bruke. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Ok. Må jeg da ha en overgang fra uttaket der hvor telefonlinjen kommer ut når jeg feks skal koble til et adsl modem ? Ja, elko er jo også en mulighet, men der dem selger det åpner ikke før på mandag desverre, og jeg skulle hatt i morgen! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ok. Må jeg da ha en overgang fra uttaket der hvor telefonlinjen kommer ut når jeg feks skal koble til et adsl modem ? 9253473[/snapback] Nei, det skal du ikke trenge er RJ-pluggene skikkelig laget. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Så denne ville passe både for lokaltnettverk og telefonledningen: http://www.elko.no/wsp/elko_nor/webon.cgi?...&name=Produkter ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jepp, telefonpuggen er identisk formet med datapluggen. Eldre 4pins eller 6pins telefonplugger er kompatible med de 8pins som er der. De passer rett inn i hullet og sitter like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå