Gå til innhold

Husker dere disse bildene av Red Steel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt, tatt i betraktning at disse bildene ble sluppet FØR E3 2006, og det hele tiden var spekulasjon om det bare var CGI, at UbiSoft på E3 viste et betydelig mindre pent spill, og ikke akkurat la skjul på hvordan grafikken kom til å være, for ikke å snakke om at IGN, GameSpot og gudene vet hvor mange andre sider/blader sa rett ut at Red Steel var middelmådig, er det rart folk klarte å bli skuffet over sluttproduktet.

En ting er nå om du ikke likte kontrollene, eller om du synes det ble ensforming og teit, men å komme og klage på grafikken til et launch-spill ALLE visste hvordan kom til å se ut, og så i tillegg åpenbart basere hele Wiis potensiale på det, er ikke mindre enn idioti.

Jeg kan jo like greit se på Bomberman: Act Zero og basere hele 360s potensiale på det.

Jeg ser ihvertfall ikke poenget med denne tråden, som virker som en ett års forsinket klage på de første Wii-screenshotsene som ble sluppet.

Lenke til kommentar

Handler vel heller om det er greit eller ikke å lure folk med bilder og trailere som tydeligvis skal representere "gameplay" som er milevis fra sluttproduktet. Dette var jo en trend i 2005/2006 som jeg håper det har blitt slutt på.

Når det gjelder Wii sitt potensiale så er det utvilsomt mye større enn hva Ubisoft kom opp med her (selv om de fleste nå skjønner at den ikke er i nærheten av poensialet til HD-konsollene ). Ubisoft burde fått prisen for slappeste utvikler for Red Steel, Far Cry Vengeance, GT Pro Series etc. ved Wii-lanseringen. Trist at slike spill selger mer enn kvalitetsspill som har tatt årevis å lage...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Eg var faktisk ein av de som forsvarte bilder og film fra Red Steel i starten. Men de ordene måtte eg spise i meg igjen seinere.

Ang. spillet skuffet dette veldig i starten, med eit mildt sagt elendig førsteintrykk. Men noen timer ut i spillet løsnet noe sånn plutselig. Utrolig morro når man fikk dreisen på kontrollene, veldig god

våpen-flee. Lydene er rimelig herlige og ikkje minst er musikken fantastisk. Grafikken veksler fra å vere piss til veldig stemningsfull. Multi playeren har eg kun fått testet 1 gang, men dette var virkelig noen salige timer. Utrolig morsomt. Sverdkampene i spillet er latterlige, og dette systemet har Ubisoft sagt da skal redsigne fra scratch(hurra).

Eg går og håper på ein solid oppfølger med vesentlig bedre grafikk og historie samt pefeksjonert kontrollsystem.

Lenke til kommentar

Du må også huske at det skjedde jo forsovet det samme på e3 til PS3 før luanch, masse trailere som man ikke var helt sikker på var ingame eller ikke, og siden det var så sinnsykt mange av dem begynte folk og faktisk tro at det var sånn spillene skulle se ut. Og når det kom ut, ja da viste det seg at det bare var falske forhåpninger.

btw for et svært crosshair haha :p

Lenke til kommentar

Som noen allerede nevnte her - Wii kan bli mye, mye bedre. For guds skyld, mesteparten av spillene hittil har jo Gamecube grafikk, og Wii er jo ikke noen Gamecube i et nytt skall. Så tror nok definitivt vi kan se en del bedre grafikk framover når utviklerne kjenner konsollen bedre.

Det samme gjelder jo egentlig forsåvidt PS3. Omtrent alle spillene hittil har jo bare vært dårlige ports/konverteringer fra andre konsoller.

Nå utover høsten tror jeg alle de 3 "store" vil gjøre det meget bra. Vi har masse gode titler i vente.

Lenke til kommentar

De må jeg si var et par utspekulerte bullshots, siden grafikken på bildene er så dårlig at

det er trobart. Uansett har jeg også tenkt til å gi spillet en sjanse når jeg får råd, etter mange bra kommentarer om spillet her på forumet (ja jeg vet at jeg kan forvente meg en middelmådig spill, men jeg lar meg ofte underholde at fps spill som ikke bare handler om trange korridorer eller andre verdenskrig uansett. :D

Lenke til kommentar
De må jeg si var et par utspekulerte bullshots, siden grafikken på bildene er så dårlig at

det er trobart. Uansett har jeg også tenkt til å gi spillet en sjanse når jeg får råd, etter mange bra kommentarer om spillet her på forumet (ja jeg vet at jeg kan forvente meg en middelmådig spill, men jeg lar meg ofte underholde at fps spill som ikke bare handler om trange korridorer eller andre verdenskrig uansett.  :D

9318229[/snapback]

Finnes på tilbud på Lefdal/Elkjøp til 199 kr. Tror nok spillet er verdt de pengene :)

Lenke til kommentar

Graffiken er care. Jeg har sittet i 7fuckings timer idag, i strekk, sammen med to venner og Red Steel. Herlig hvor mye man kan leve seg inn i det pga. Wii kontrollene.

UZI STORM FTW!

Kan man ha sverd duell i multiplayer, eller kan man bare; rush'n stun?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...