Gå til innhold

Husker dere disse bildene av Red Steel?

Anbefalte innlegg

Redsteel1.jpg

red_steel_2.jpg

Jeg trodde i begynnelsen att disse bildene var ekte, men med engang jeg fikk spillet så såg jeg bare tomrom og bare reint oppgulp, makan til stygg grafikk i ett spill til Wii skal man lete lenge etter. Spillet var fullt av bugs, dårlig framerate, litt merkelig med dårlig framerate med så dårlig grafikk fra før av.

Det der er langt ifra ingame, jeg kjøpte spillet basert på dem bildene der, angrer fortsatt på att jeg kjøpte Red Steel den dag i dag.

Tråden er ikke ment som hat mot ett spill, men baserer seg rundt dem bildene som ble vist for å vise att Red Steel var likksom så bra

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det noen gang gått opp for deg at folks tiltrekning til Red Steel går ut på gameplayet og ikke grafikken?

Jeg driter i hvordan red steel ser ut, og driter faktisk og litt i den cheesy historien, synes spillet har en morsom vri over seg og er morsomt å spille.

Om man lar seg lure av og ledes av slike bilder er man egentlig lettlurt, CG bilder florerer til alle konsoller før release, derfor man heller skal vente til en omtale foreligger før man kjøper et spill og ikke dømme det kun ut etter bilder.

Lenke til kommentar

Husker diverse forum ble skuffet over grafikken på de bildene faktisk. Første Wii-spill det ble vist bilder fra, og det var på den tiden mange som fortsatt hadde like store forventninger til grafikken på Revolution/Wii som på PS3 for eksempel.

Var dessverre mange bullshots før denne generasjonen sparket i gang. Bildene passer inn sammen med MotorStorm-traileren og Killzone-traileren fra 2006 på PS3 samt Madden 06-traileren til X360.

Red Steel - E306 - Target Trailer

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Har det noen gang gått opp for deg at folks tiltrekning til Red Steel går ut på gameplayet og ikke grafikken?

Jeg driter i hvordan red steel ser ut, og driter faktisk og litt i den cheesy historien, synes spillet har en morsom vri over seg og er morsomt å spille.

Om man lar seg lure av og ledes av slike bilder er man egentlig lettlurt, CG bilder florerer til alle konsoller før release, derfor man heller skal vente til en omtale foreligger før man kjøper et spill og ikke dømme det kun ut etter bilder.

9253335[/snapback]

Er desverre ikke lettlurt nei, har sett mangen bilder fra diverse andre spill og dem ser like bra ut når du sitter med spillet i konsollen

Synes og gameplayet var jo særdeles drit, jakta kun på "katana giri" Synes gameplayet ble fort veldig veldig kjedeligt, var ikke alltid like lett å aime når det lagga som ett svin :nei:

Eneste positive med spillet er du kan vri våpenet ikke mer :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg husker en trailer jeg så av Red Steel, der fiendene hadde så sykt menneskelig "AI" tenker på åsn dem reagerte og sånt , for eks da man skøyt en fiende ned trappa. så begynte fiende og se etter han og sånt.

Se selv ;)Link

Dem snudde seg og så etter skudd og alt det der.

Edit : Ups kilik hadde visst linket til den alt

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Tomann85 har helt rett. Bear forsvarer sin gode venn Nintendo på godt og vondt som vanlig. Disse bildene, i tillegg til denne filmsnutten, var i sin tid med på å bidra til at jeg trodde det var en nextgenkonsoll jeg skulle kjøpe. Den gang ei.

Jeg nøt meg gjennom spillet, til tross for grafikken, men det er fordi jeg er fleksibel. Jeg skjønner veldig godt at folk som kjøpte spillet på realease ble veldig skuffet.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. For en "gamer" er Wii kun et supplement til en annen nextgenkonsoll.

Lenke til kommentar

Red Steel er vel en ny definisjon på ensformig spør du meg. Greit nok at FPS per def gjerne er litt ensformig men dette tok kaka på dette området.

Spillet begynner i tillegg veeeeeldig kjedelig og sliter med litt lagg her og der som burde være totalt unødvendig med tanke på grafikken som serveres.

Synes i tillegg sverdkampene føles som noe ekstradill de har puttet inn for å tilfredstille folk med wiimote. Drittirriterende når man ser en fiende på avstand og går med en gunner i hånda for plutselig å måtte finne frem sverdet :nei: Treigt og kjedelig er det også med dette sverdopplegget.

MEN spillet tok seg litt opp etter hvert føler jeg. Så etter de 4-5 første brettene så er det litt morsomt, men ingen tvil om at spillet burde vært kjørt gjennom en del ekstra runder med kvalitetssjekking før det ble sluppet. Lukter rushing lang vei av spillet.

Ville gitt spillet 6/10 jeg pga helt ok underholdninge etter hvert. Men så hadde jeg ingen forhåpninger til spillet i det hele tatt heller da. Det var verdt 199kr på elkjøp men hadde jeg betalt fullpris for dette spillet så hadde jeg følt meg snytt!

PS! Historien i spillet tror jeg er den minst interessante historien i noe spill jeg har spilt i mitt liv. John Carmack har jo mer givende historier jo :whistle:

Lenke til kommentar
Tomann85 har helt rett. Bear forsvarer sin gode venn Nintendo på godt og vondt som vanlig.

9255400[/snapback]

Ah, det stemmer det. Jeg hadde glemt at det var Nintendo som ga ut Red Steel. Sikkert noe feil på coveret mitt, mener det sto noe om Ubisoft, men jeg har nok feil.

Lenke til kommentar
Tomann85 har helt rett. Bear forsvarer sin gode venn Nintendo på godt og vondt som vanlig.

9255400[/snapback]

Ah, det stemmer det. Jeg hadde glemt at det var Nintendo som ga ut Red Steel. Sikkert noe feil på coveret mitt, mener det sto noe om Ubisoft, men jeg har nok feil.

9256245[/snapback]

Sa jeg at Nintendo ga ut Redsteel? Nei ...

Lenke til kommentar

9255400[/snapback]

9256245[/snapback]

Hah, OMG? snakk om å henge seg oppi småtteri.

Han mente at Bear har en god venn som er lagd av Nintendo(nemlig Wii) som du sikkert skjønte, men vill bare leke dum for og irritere alle.

At Bear liker Wii er bare posetivt, smaken er som baken, flere som sikkert har gått fra den vanlig kontrollen med 2 analoger og skulderknapper til en Wii-mote, men for meg så må det bli utnyttet på en skikkelig måte.Sånn at jeg slipper og tenke så mye på og ikke drite meg ut i spillet fordi jeg gjorde feile bevegelser, da kan jeg komme "inn" i spillet og nyte spillet som om jeg var hovedpersonen i spillet.

Lenke til kommentar
Tomann85 har helt rett. Bear forsvarer sin gode venn Nintendo på godt og vondt som vanlig. Disse bildene, i tillegg til denne filmsnutten, var i sin tid med på å bidra til at jeg trodde det var en nextgenkonsoll jeg skulle kjøpe. Den gang ei.

Jeg nøt meg gjennom spillet, til tross for grafikken, men det er fordi jeg er fleksibel. Jeg skjønner veldig godt at folk som kjøpte spillet på realease ble veldig skuffet.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. For en "gamer" er Wii kun et supplement til en annen nextgenkonsoll.

9255400[/snapback]

Forsvarer Nintendo, unnskyld, men hvem er det som har laget Red Steel?

*Sjekker nettet*

Ah, utviklet av Ubisoft Paris Studio. Greit, så da har Nintendo ingen ting med utviklingen å gjøre. La meg grave litt dypere.

*sjekker nette igjen*

Ah, Published by Ubisoft Entertainment SA.

Så, hvordan kan jeg forsvare Nintendo på noe som de ikke har vært innvolvert i?

Oh noes, hes a UBISOFT fanboy!

Lenke til kommentar

Men Redsteel er et spill på Wii, som er en Nintendo spillemaskin er det ikke? Og det bærer stempelet "Original Nintendo Seal of Quality" gjør det ikke?

Dessuten var ikke utsagnet mitt ment som noe personangrep mot deg, men heller en påstand som bygger opp under min oppfattning av at du hadde fullt ut støttet en re-release av hvilket som helst Atari 2600 spill, som det fremsto på 80-tallet, den dag i dag, så lenge det var på en Nintendo konsoll.

Lenke til kommentar
Men Redsteel er et spill på Wii, som er en Nintendo spillemaskin er det ikke? Og det bærer stempelet "Original Nintendo Seal of Quality" gjør det ikke?

Dessuten var ikke utsagnet mitt ment som noe personangrep mot deg, men heller en påstand som bygger opp under min oppfattning av at du hadde fullt ut støttet en re-release av hvilket som helst Atari 2600 spill, som det fremsto på 80-tallet, den dag i dag, så lenge det var på en Nintendo konsoll.

9256410[/snapback]

Lille venn, jeg er i besittelse av konsoller fra Sega, Nintendo, Sony og Microsoft, jeg vil ha meg frabed envær personagrep eller tilnærming på det fra din side. Jeg er en gamer, jeg spiller de spill jeg finner underholdene. Jeg forsvarer Red Steel fordi jeg synes det er et helt greit spill. Jeg forsvarer likeledes God of War og Shadow of the Colossus hvis det og kommer frem i en diskusjon, det er bare det at dagens diksusjon.no tålererer ikke at folk snakker varmt om et spill uten at de blir stemplet som fanboy.

Jeg laster og ned klassikere på min Wii og koser meg med dem. Jeg har takket ja til noen Atari klassikere på envær konsoll.

Vennligst bli voksen.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

9256410[/snapback]

Vel, det personangrepet (som jeg velger å kalle det, ettersom det er det de er), passet veldig dårlig akkurat der. Bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar

Kjære Bear, jeg beklager at du tok deg nær av det jeg sa, og som sagt var det ikke meningen å fremstå som sårende, ei heller krenkende på noe som helst vis.

Saken her er at Ubisoft, som her representerer Nintendo, har "lurt" forbrukere rundt i hele verden med disse bildene, og denne promovideon. Uavhengig av hvor godt mitt kundeforhold til Nintendo er, kan jeg ikke stå å se på at de lar sine spillutviklere "lure" folk på denne måten. Jeg kan heller ikke stå å se på at folk forsvarer det, uten å reagere.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Som jeg og sa i mitt innlegg, dette er en praksis mange bruker når de promoterer spillene sine og Ubisoft er ikke den første, eller siste, til å bruk CG bilder og "lurendreiere" når de promoterer spillene sine, thats life.

9256576[/snapback]

Jeg hører du sier det, men jeg finner meg alikevel ikke i å bli "lurt". Hadde jeg visst hvordan tredjeparts spillene til Wii skulle se ut ville jeg aldri kjøpt noen av dem. Og ja, jeg vet at dette er mye grunnet porter fra ps2 og xbox. Men det er nå en gang slik at Nintendo har de gode gamle franchiseene. Derfor kunne jeg ikke vært forruten.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Spillet ble dessverre veldig hypet opp på traileren og de bildene og solgte faktisk over 1 million eksemplarer, et tall de fleste spill bare kan drømme om. Ja, som sagt er ikke Ubisoft de eneste som "lurer" med preview-trailere etc., men dette må vel sies å være blant de groveste forskjellene mellom trailer/bilder og ferdig materiale.

Det eneste som reddet spillet sånn halvveis var at det var det første FPS-et som tok i bruk Wii-kontrollen. Ingen tvil om at det ble rushet til markedet. Man kan jo tenke seg hvilken hard medfart et spill med samme grafikk, story, AI etc. hadde fått på Xbox 360...

MEN jeg vil faktisk ha en oppfølger. Et spill som faktisk leverer noe mer enn PS2-grafikk med finpusset kontroll, historie og online multiplayer. Vi vet Ubisoft Montreal kan mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...