Blodfrost Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har nettopp satt i ny hd maxtor 120 gb (5400rpm) men virker ikke som windows (2000) oppdager disken når jeg går på my computer så er ikke hd'en der,men når jeg går på hardware profiles så er den der og ser ut til å virke ok...har fra før en 30gb...noen som kan hjelpe meg ? Blodfrost Lenke til kommentar
JuB Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hva slags PC har du? Prøvd og oppdatere biosen? Finner du harddisken i bios? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Gå til kontrollpanel-administrative verktøy-datamaskinbehandling-diskbehandling. Der kan du sette igang/formatere nydisken din, mulig det er en veiviser som dukker opp. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ja, om disken er nye, så er den nok ikke formatert, og da finner "ikke" windows den. Lenke til kommentar
Blodfrost Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 hmm får opp at den "Unallocated" så den kommer ikke opp der jeg kan formatere den i disk management :-? Blodfrost Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hmm får opp at den "Unallocated" så den kommer ikke opp der jeg kan formatere den i disk management :-? Blodfrost Det er fordi du må opprette en partisjon først. Det gjør du også i diskbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå