Mrfluesikring Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei En venn av meg sa at hvis du er same så kan du få dobbelt stipend? Stemmer dette, isåfall inyouface alle norske haha Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det kan ikke stemme. Er jo utrolig diskriminerende. At bare fordi du er same så skal du få mer i stipend enn en hvilken som helst annen norsk. Det kan umulig stemme. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Same = Norske Norske = Same, det sa samepresidenten på radioen i dag... De vil altså sammen ligne seg med norske folk, dermed godtar vell ikke samene det. Skulle vært sånn ifølge han presidenten hvertfall.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vet iallefall at veidekke leide inn samer til å hugge trær osv når de skulle bygge vei i lofoten fordi de hadde lov til å herje som de ville i nasjonalparken med firehjulstrekkere osv...... Aner ikke om stipendryktet stemmer men forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Mente det er slik at man får stipend både fra samene og fra "vanlig nordmenn" Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ikke om du er same, men somalier, iraker, pakistaner osv får sikkert firedobbelt stippend.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ikke om du er same, men somalier, iraker, pakistaner osv får sikkert firedobbelt stippend.. 9254231[/snapback] Derfor at ? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tull og vas. Fikk litt ekstra stipend i halvåret på videregående, men husker ikke hvor mye det var. Under 3000 kr et sted for hele året hvis jeg ikke husker feil. Dette forutsetter at du er same og har søkt om sametingsstipend. Vet ikke om man får noe for høyere utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå