haagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg får en dell laptop når jeg begynner på skolen nå, men jeg lurer på hvordan jeg får? men specc å alt`. Lenke til kommentar
eracerit Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg får en dell laptop når jeg begynner på skolen nå, men jeg lurer på hvordan jeg får? men specc å alt`. 9252946[/snapback] Det er vanskelig å si hvilken laptop du får, uten mer info en det du har oppgitt. Skal du begynne på videregående? I såfall hvilket fylke, hvilken skole osv. Eller skal du kjøpe en Dell laptop selv, og vil at vi skal gi deg tips? Lenke til kommentar
haagen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det er en dell jeg får gjenna skolen, fylket er finnmark å jeg skal begynne allmenfag Edit: jeg fant denne http://www.alta.vgs.no/default.aspx?mid=171&nid=1452 men jeg finne ikke noe specc på maskina der Endret 10. august 2007 av haagen Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 en bærbare maskinen fylkeskommunen kjøper inn er en Dell D620 med 2,0GHz Intel Core Duo prosessor som skal være kjapp nok for de fleste opperasjoner. Maskinen vil ha 1GB minne og 60GB harddisk. Skjermen er på 14 tommer. Finnmark fylkeskommune opplyser på sine sider at enkelte fag krever en raskere maskin. Var dette jeg fant Lenke til kommentar
eracerit Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 I følge denne artikkelen: http://www.teknofil.no/wip4/baerbare_pc-_v.../d.epl?id=15936 Får du en Dell D620 med 2,0GHz Intel Core Duo prosessor, 1 GB minne (RAM), 60 gb hd, 14" skjerm Lenke til kommentar
haagen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Den maskinen hørtes veldig greit ut, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå