Plusle Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har sett litt på den nye Nissan Qashqai. Synes den var flott å kjøre, men ble litt betenkt med tanke på "nøkkelfri"-systemet. På prøvebilen var den til tider ganske trøblete. Brukte f.eks nesten 10 min på å klare å starte den en av gangene. Er dette et kjent problem eller hadde vi bare uflaks? Endret 11. august 2007 av Plusle Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vet ikke noe om nøkkelsystemet desverre.... men etter å lest denne testen, så ville jeg ikke kjøpt den bilen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=390669 Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Dinside er mer positive i denne testen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=378166 Synes det er en spennende bil jeg, har lyst å prøve en. Endret 10. august 2007 av egil88 Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Dytter litt opp i håp om at noen vet mer om dette Lenke til kommentar
Fervidus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har sett litt på den nye Nissan Qashqai. Synes den var flott å kjøre, men ble litt betenkt med tanke på "nøkkelfri"-systemet. På prøvebilen var den til tider ganske trøblete. Brukte f.eks nesten 10 min på å klare å starte den en av gangene. Er dette et kjent problem eller hadde vi bare uflaks? 9252726[/snapback] Jeg vil nesten tro du hadde litt uflaks. Jeg har tekna-utgaven og har ingen problem med å starte bilen. På prøvebilen som jeg lånte av en Birger N. Haug-forhandler, hadde jeg samme problem. Bilselgeren mente det skyldtes ikke noe annet enn at nøkkelen til testbiler brukes veldig flittig som gjør at batteriet blir flatt mye raskere enn vanlig. Jeg har i alle fall to kompiser som har hver sin tekna-utgave og ingen av dem har problem med nøkkelfri-systemet. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vi får vår toliter dieselmaskin nå kommende uke. På begge bilene vi har prøvekjørt, både toliters diesel med automat og manuell bensin så opplevde ikke vi noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå