xxm0rtyque Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hallo. Jeg har installert driver og kamera fungerer fint i Windows live messenger.. Men jeg vil gjerne få sånn ikon på Min Datamaskin, så jeg kan ta bilder ^___^ Noen som vet åssen jeg får det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Feilpost? Elr har du Live Webcamet til 360? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Shit! Glemte at jeg befant meg på konsoll-siden MODERATOR! Flytt posten min til ett mer passende sted! ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Kan kanskje svare likevel, viss du har ikonet inne på startmenyen -> alle programmer kan du jo bare dra den ut til skrivebordet da viss det var det du lurte på. Er programmet instalert så ligger det garantert inne på alle programmer. Edit : Whaaat? Ikon på min datamaskin?? Endret 10. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ikon på min datamaskin har du bare på de kamera der driveren ligger i Windows "by default" på de mer funky kamera der du trenger en spesiell driver eller et program for å bruke det så får du ikke det ikonet på min datamaskin. F.eks kamera fra Creative gir deg ikke ikon på min datamaskin Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ikon på min datamaskin har du bare på de kamera der driveren ligger i Windows "by default" på de mer funky kamera der du trenger en spesiell driver eller et program for å bruke det så får du ikke det ikonet på min datamaskin. F.eks kamera fra Creative gir deg ikke ikon på min datamaskin 9303339[/snapback] Okeij, takk for svar. Har creative, så da kan jeg droppe dette! ^____^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå