borgermester Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hei gutta! Jeg er klar over at dette kan være noe offtopic, men jeg vet at photoshop-ferdighetene er temmelig høye her, og er derfor overbevist om at dere har det som skal til. Jeg har i lengre tid vurdert å ta en tatovering ned ved korsryggen som skal se ut som en silhuett av en by, som skal stikke opp over buksekanten. Jeg har googlet lenge etter noe som kan brukes, men har gitt opp da det ikke finnes noenting. Derfor lurte jeg på om dere oppfinnsomme sjeler har lyst til å hjelpe meg litt? Mvh Jonas Endret 19. august 2007 av borgermester Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei gutta! Jeg er klar over at dette kan være noe offtopic, men jeg vet at photoshop-ferdighetene er temmelig høye her, og er derfor overbevist om at dere har det som skal til. Jeg har i lengre tid vurdert å ta en tatovering ned ved korsryggen som skal se ut som en silhuett av en by, som skal stikke opp over buksekanten. Jeg har googlet lenge etter noe som kan brukes, men har gitt opp da det ikke finnes noenting. Derfor lurte jeg på om dere oppfinnsomme sjeler har lyst til å hjelpe meg litt? Mvh Jonas 9252635[/snapback] Hehe.. offtopic var det ja.. men hvorfor ikke Men et lite spørsmål, hvorfor skal du, som gutt, ha en tatoo på korsryggen? Hvilken størrelse? Skal den være straight, eller cartoon'ish? Til moderator; Flytt tråden til "Digital foto og video"->"Visuell kreativitet" Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, jøss :!: Men da bør jaggu trådstarter få en bedre emnetittel. Lenke til kommentar
borgermester Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hei gutta! Jeg er klar over at dette kan være noe offtopic, men jeg vet at photoshop-ferdighetene er temmelig høye her, og er derfor overbevist om at dere har det som skal til. Jeg har i lengre tid vurdert å ta en tatovering ned ved korsryggen som skal se ut som en silhuett av en by, som skal stikke opp over buksekanten. Jeg har googlet lenge etter noe som kan brukes, men har gitt opp da det ikke finnes noenting. Derfor lurte jeg på om dere oppfinnsomme sjeler har lyst til å hjelpe meg litt? Mvh Jonas 9252635[/snapback] Hehe.. offtopic var det ja.. men hvorfor ikke Men et lite spørsmål, hvorfor skal du, som gutt, ha en tatoo på korsryggen? Hvilken størrelse? Skal den være straight, eller cartoon'ish? Til moderator; Flytt tråden til "Digital foto og video"->"Visuell kreativitet" 9254791[/snapback] Godt spørsmål, men jeg har faktisk ikke svar på det. Tror det bare hadde vært fett :-P Om den skal være straight eller cartoonish kommer veldig ann på hvordan du velger å utforme de, cartoonish kan bli fett dersom det blir utført bra :-) Størrelsen skal være sånn at den strekker seg over hele ryggen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå