Bruno Mars Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 1. Kan jeg kjøpe PS3 på Kypros? Blir det samme spill\blue-ray- sone osv? 2. Noen som vet om det eventuelt er billigere? Om det ikke er mye å spare, kjøper jeg heller, selvfølgelig, i Norge. PS! Drar til Kypros til mandag, så det hadde vært fint med svar før det. Takker for raske svar. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 1. Kan jeg kjøpe PS3 på Kypros? Blir det samme spill\blue-ray- sone osv?2. Noen som vet om det eventuelt er billigere? Om det ikke er mye å spare, kjøper jeg heller, selvfølgelig, i Norge. PS! Drar til Kypros til mandag, så det hadde vært fint med svar før det. Takker for raske svar. 9252617[/snapback] Kan iallefall bekrefte at det er samme Blu-Ray sone som oss Soner Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jepp, det var det eneste jeg fant ut også, men jeg er ikke sikker på alt det andre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Viss det er billigere kan du like greit kjøpe der, for alt det andre er jo som her i Norge. Kanskje strømkabelen er annerledes Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Viss det er billigere kan du like greit kjøpe der, for alt det andre er jo som her i Norge.Kanskje strømkabelen er annerledes 9252772[/snapback] Ja, sjekk for all del spenningen først. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Viss det er billigere kan du like greit kjøpe der, for alt det andre er jo som her i Norge.Kanskje strømkabelen er annerledes 9252772[/snapback] Så da sier du at det funker med spill, film osv, som om jeg skulle kjøpe i Norge? Så sant spenningen er riktig da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kypros er vell ved Hellas elr no? Som er innenfor Europa så da skal det ikke være noe problem som helst, utenom at du kanskje ikke får norsk XMB, men care Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Norsk XMB hvafor'no? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Norsk Xross Media Bar ? mener jeg det het full gjetting, men tenker på menyene da. Så viss du kjøper den i Kypros kan du kanskje bare få engelsk meny, trur ikke norsken din er så dårlig at du trenger norske menyer akkurat Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Er ikke det bare å oppdatere med ny firmware da? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror det går greit. Ikke at jeg har sjekka, men tror gresk ligger inne som språk på PS3en, akkurat som norsk. Derfor burde vel det være norsk på kyprotiske/greske også? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Min asiatiske har norsk meny, da har helt sikkert en kjøpt i hellas det også. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Min asiatiske har norsk meny, da har helt sikkert en kjøpt i hellas det også. 9253154[/snapback] samme her..importert fra hong kong..norske menyer Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jau, kjøpte min i USA, ikke no problem. Men en ting jeg lurer på, tenkte å kjøpe et par blu-ray filmer. er det noe soneinndeling jeg må se på da? vet at spillene er sonefrie, men hvordan er det med filmene? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Soner på Blu-Ray filmer, kjøp dem fra US Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det viktigste er vell, at ved å handle i utlandet. Mister du den norske 5 års reklamasjonsretten. Skjer det noe. Sitter du der med en defekt maskin. Og det kan bli en dyr 1000 lapp Derfor skal det lønne seg å handle andre steder Må prisen være minst halv av den norske dvs. ca 3000,- Og det får du den ikke til på Kypros ivertfall. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 saa, jeg ser at Australia har samme soneinndelinga? Og det menes med at man kan kjQpe filmer derfra og spille av med Europeisk maskin da ? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Men den funker da ikke med norske spill og filmer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Alle PS3 spill er SONEFRIE det betyr at du kan spille av alle spill uanz hvor du har kjøpt maskinen elr spillene. DVDer og BluRay er litt annerledes for dem har soner. Lenke til kommentar
sgrevskott Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 eg har bestilt inn noen maskiner, så de som evt er interesert kan ta kontakt. all betaling kan skje i etterkant. jeg har selvsagt bestilt maskint til meg selv også. Sverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå