Gå til innhold

Ny bærbar, 12-13"

Haaheim

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt en Dell XPS m1330 i bestilling en stund, men nå er den blitt utsatt til 2. Oktober, noe som blir uaktuelt siden jeg skal ha den til skolebruk. Jeg er nå på jakt etter alternativer.

Jeg vil ha en maskin med 12-13" skjerm, skjermkortet kan være greit (Intel X3100 går) men dedikert er heller ikke å forakte :)...Høy portabilitet og god batteritid er også et pluss :)

Pris rundt. 10 000 kr (+/-).

Takker for svar!

Kjetil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har hatt en Dell XPS m1330 i bestilling en stund, men nå er den blitt utsatt til 2. Oktober, noe som blir uaktuelt siden jeg skal ha den til skolebruk. Jeg er nå på jakt etter alternativer.

Jeg vil ha en maskin med 12-13" skjerm, skjermkortet kan være greit (Intel X3100 går) men dedikert er heller ikke å forakte :)...Høy portabilitet og god batteritid er også et pluss :)

Pris rundt. 10 000 kr (+/-).

Takker for svar!

Kjetil.

9252334[/snapback]

Har multicom fortsatt den fra Asus med 13,3" skjerm...

Mvh

Lenke til kommentar

Er mac ute av bildet, du får vel en macbook til rett under 10k. Du får den vel noe billigere med studentrabatt. Dette var bare en maskin jeg kom på i farten med 13,3" skjerm. Ellers så har vel FS noen 12" med core 2 duo, men de ligger noe over din prisgrense.

Lenke til kommentar
Sikkert bra gjort hvis man får dem før jul...

Tviler ikke! Lite utvalg av maskiner i denne størrelsen synest jeg...sikler litt på Sony Vaio maskinene, men de er jo ikke i Norge. Blir også litt knapt med tid å reise til England å kjøpe seg en før skolen også

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nylig en 12" fra LG. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334550

Jeg bestilte den fra amentio som var noen hundrelapper billigere, men det kan se ut som at de nylig er blitt utsolgt for denne modellen.

(De som har erfaring med denne maskinen kan jo skrive et par ord...)

9259206[/snapback]

Har sett den før, og er meget interessant, men jeg finner verken bilder eller tester av den maskinen...

Lenke til kommentar
Sitter selv å ser etter en ny pc i denne størrelsen etter at jeg avbestilte multicom's z37s.

Fant Toshiba U300 etter litt surfing i går. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337738

Litt svak prossesor og mangel på hdmi, ellers ser den herlig ut.

9262355[/snapback]

Den er også meget aktuell for min del, men jeg finner minimalt med tester og bilder av den maskinen også...

9262749[/snapback]

Fant ikke noe særlig med tester jeg heller. Ikke engang på notebookreview.com :ohmy:

Ser den er ganske billig hos techlife.no. Rundt 9600,-

Lenke til kommentar

Spør her i stedet for å lage ennuh en tråd på temaet:

noen som har peil på hvor billig en kan få en laptop på denne størrelsen? Å finne en til rundt 8 er ikke vanskelig, men kommer de billigere enn det her til lands? Ytelse betyr nada: behovet er for en net og skrive-pc som er minst mulig.

Lenke til kommentar

Jeg ville venta på Asus U3. Den kommer i september, og av en eller annen merkelig grunn stoler jeg mer på Asus sine datoer enn Dell sine.

U3en ser veldig veldig fin ut. Den har alt xps1330en har, bare med et finere utseende og mulighet til strømbesparelse ved å velge om du skal kjøre intel eller nvidia-skjermkortet.

Jeg vurderer sterkt å avbestille min XPS 1330 for den asusen.. Min xps skal visstnok komme 31 august..

Skal ringe Asus i morra og høre om de tar inn u3en og om den kommer i september. Gir svar da til you guys :thumbup:

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar
Spør her i stedet for å lage ennuh en tråd på temaet:

noen som har peil på hvor billig en kan få en laptop på denne størrelsen? Å finne en til rundt 8 er ikke vanskelig, men kommer de billigere enn det her til lands? Ytelse betyr nada: behovet er for en net og skrive-pc som er minst mulig.

9272033[/snapback]

Du får Fujitsu Simens 12" til ca 8000.- , tror jeg...

Fikk ihvertfall min for ca 6000.- , da det var flere tilbud på dem.. (FS V3205)

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...