phnx85 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Vurderer å kjøpe anlegg til bilen min. Planen blir etterhvert å bygge en carputer, så trenger ikke ny cd-spiller. Kan få en 15" CW sub hos en kompis, så trenger i utgangspunktet ikke sub heller. Tenkte jeg skulle beholde de orginale bakhøytalerene og eventuelt bytte de ut ved en annen anledning. Hører på alt mulig slags musikk. Jeg vil ha god lyd samt kunne spille høyt uten at det går utover lydkvaliteten. Har lest en del og Soundstream virker som et bra merke. Engen Audio hadde ikke så ille priser på det. Produktene jeg har til nå har satt sammen: Forsterker: Soundstream Lil`Wonder LW4.480 til 1900,- Sub-forsterker: Soundstream Lil`Wonder LW1.350 til 1800,- (de har en kampanje på LW1.350 + PCW 12" sub til 2600) Høytalere: Soundstream Lil Wonder LS.60C til 1200,- Noen som har kritikk angående mitt valg, eventuelt kan komme med et annet forslag i prisklassen rundt 5000,- Endret 10. august 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Med CW så regner jeg med du mener Cerwin Vega, de lager gode subber, så subben er det ikke noe å si på, jeg har også hørt Soundstream sin komponentsett, og de spiller svært pent. Når det gjelder monoblokka til subben, så er visst ikke Soundstream-blokker av de mest strømsterke, men skulle nok gå greit, da CV subber er av den mer lettdrevne typen gjerne. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nå er min kjenskap til CW subber rimelig ute på dato. Men ut fra det jeg husker ville jeg satt CW om du skal spille høyt, og Soundstream om du skal spille fint Ellers er Sounstream et godt valg, men vil du ha flere muligheter så kan du se på: www.morel.no (Morel, Usamps og ReAudio) www.iceaudio.no (Focal) www.installbay.no (Hertz og Audison) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Tror jeg dropper CW sub'en og heller går for PWC 12" og bygger kasse selv. Fikk tilbud på 5700,- inkl porto. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ikke for å være en off-topic grinebiter, men som Cerwin Vega fan irriterer det meg når folk forkorter det som CW, når det er CV som er riktig. On-topic: Du kan jo ta en titt på megabillig.no, der er det ganske mye forskjellig. Endret 13. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Gikk for den Soundstream pakken og ble meget fornøyd. Ikke enda helt ferdig å spille inn og justere anlegget men foreløbig virker det meget lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå