arr1000 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei Hvilken core og minnehastighet skal dette kortet ha? Gainward AGP GeForce4 Ti4200-8X 128M DDR "Ultra/650-8X TV/DVI. Og hvor høyt kan jeg forvente at det kan klokkes? Finner ikke noe om hastigheter på Gainward sine sider. Mvh arr1000 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Google er fremdeles din venn. Lang URI: GPU clock: 250/270 Minnes clock: 513/540 MHz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Google er fremdeles din venn. Tror du skal lese her jeg. Gainward...stay away enig der. Gainward har hatt problemer med sine kjølere og har til og med opprettet en egen avdeling der de folk sender inn kortene som de har problemere med. Om dette gjelder på de nye kortene er forsatt uvsist, men jeg ville ha holdt meg unna gainward ei stund forsatt jeg. NB! Nei, jeg hater ikke Gainward ol. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror du skal lese her jeg. Hvis du leser den selv, så ser du kanskje at jeg har svart i tråden.... Dessuten er jeg ikke enig, samt at jeg svarer med det som ønskes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå