Gå til innhold

Heavenly Sword gets perfect 10 from Play magazine


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Tja, det er vel mange som gjør det samme motsatt vei også. Kongrudi f.eks...

Like ille det, men det unnskylder ikke SteveVice.

9316856[/snapback]

 

Kanskje ikke, men det er muligens bedre å bare ignorere dem enn å engasjere seg i en diskusjon med dem.

9316897[/snapback]

Absolutt, du har helt rett. Er bare vanskelig å la være. Selv om det selvfølgelig aldri fører noe sted som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.escapistmagazine.com/articles/v...and-Other-Stuff

 

Dette er det eneste Heavenly Sword reviewet jeg trengte å se  :!:

9297901[/snapback]

 

Haha, kick ass :D. At folk over her greier å bli fornærmet av det der får stå for deres egen regning, men det der var storarta!

 

Uansett, håper HS innfrir litt - slik det ser ut nå blir det det neste spillet jeg kjøper. Gleder meg til å se omtaler fra Gamespy, IGN og andre litt mer kjente anmeldere - og til og med den ferdige omtalen fra gamer.no selv :). Synes det er påfallende mange av de omtalene som har kommet til nå som ser ut til å komme fra små blad/sider som sannsynligvis er fullstendige truende til å gi gode karakterer bare fordi de er fornøyd med å få tidlig anmeldereksemplar :roll: .

Lenke til kommentar

Var voldsomt som du hissa deg her da. Alle de trådene du gravde frem der ble for klarhetens skyld skrevet da dette forumet ikke var delt opp, de fleste av de er bortimot 1 år gamle, bortsett fra den om at Sony blir saksøkt. Er det ikke lov å melde om nyheter når ingen andre hadde laget en tråd om det?

 

Du ble tydelig fornærmet på en måte..

 

For å gjøre det helt klart, nei jeg har igrunn ingen interesse av Heavenly Sword, det er ikke min type spill, men jeg hørte om denne fyren som drev og "anmeldte" spill på en litt humoristisk måte, blandt annet var Heavenly Sword(s) en av spillene han "anmeldte", så jeg la inn videoen og kommentaren, for jeg for min del har ikke så stor interesse av spillet, men jeg syns videoen var ustyrtelig morsom, derfor dele den med andre som kanskje er interessert i spillet....

 

Ikke for å provosere noen, men fordi den var morsom.

 

Beklager så jævlig.

Lenke til kommentar
http://www.escapistmagazine.com/articles/v...and-Other-Stuff

 

Dette er det eneste Heavenly Sword reviewet jeg trengte å se  :!:

9297901[/snapback]

 

Review av en demo av et uferdig spill som fortsatt var/er i utvikling?

 

Jeg håper du ikke er helt seriøs her hva det å trekke konklusjoner om spillet angår. ;)

9308488[/snapback]

Nei tror du bør skaffe deg en sans for humor.

9314661[/snapback]

 

Nuvel, jeg har meget god sans for humor og jeg skjønte hva du prøvde å gjøre. Derfor jeg skrev som jeg skrev i stedet for å "angripe" deg uten å bruke hodet.

 

Derimot er det ikke alltid at det kommer klart frem hvordan folk på dette forumet tenker og hva de faktisk mener, spesielt ikke folk som har noen tendenser til å ha agendaer om et eller annet. Vet ikke om du har det, men faktaene er de samme; sarkasme og humor på Internett er farlige greier. ;)

 

Forøvrig er det en selvutfyllende profeti at det kommer tilhengere av X som slenger seg på en person som prøver å gjøre narr av X kun for å fremprovosere handlinger slik at man i ettertid kan kalle tilhengerne for skrulllinger. Eller i dette tilfellet; fanboys.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Hadde kjøpt det hvis det ikke var for at jeg misliker "button-mashere". I tillegg er det jo veldig kort.

 

Spillet kan være det ene eller det andre, men det er ikke er begge deler på en gang.. :-/

 

Jeg også hadde lest det samme som du på nettet at det bare var en button-masher, som var veldig kort.. :-/

Og jeg spilte dertter, jeg brukte nærmere ca. 18 timer på første gjennomspilling.

 

Ca. 12 av de timene var med button-mashing, før jeg innså at dette var håpløst, og gikk på nettet og leste litt om counter-attacks og hvordan bryte igjennom forsvaret til fienden jeg satt fast på, på det tidspunktet.

Og når jeg klarte å gjøre de tingene, ble spillet straks mye mere medgjørelig.

 

Buttonmashing var veldig artig, tøffe ting skjedde på skjærmen hele tiden, så sånt sett er det riktig; og moro.

 

Men det er umulig å fullføre dette spillet med ren button mashing, og isåfall vil det sannsynligvis ta deg lenger tid å fullføre enn 10 andre spill om du prøver.

Enkelte plasser er du bare nødt til å lære litt kamp-strategi for å komme videre. :-/

 

Se om du får tak i det, til en billig penge, gjerne brukt, tviler på at du vil angre.

Lenke til kommentar

Det er ett par timer med video-historie også i dette spillet, det blir gjort mye bedre enn andre såkalte button-mashere, som f.eks. CoD4, Ninja Gaiden, Warhawk eller andre slike spill som inneholder timevis av nedslakting av horder med fiender. :-/

De eneste spillene jeg kommer på i farten som kan passe for deg, er diverse bilspill og sportspill, resten av spillene er veldig sannsynlig det du kaller 'button-mashere' og passer ikke for deg. :)

Lenke til kommentar
Kall det hva du vil. Nedslakting av horder av fiender i time etter time liker ikke jeg, uavhengig av om du trykker på de eller de knappene. Jeg kaller det button-mashing selv om jeg vet hvilke knapper jeg trykker på.

 

Vi kommer til å få store problemer med å forstå skriftspråket vårt om alle idioter i verden skal komme med egne tolkninger av diverse ord. Så da skal denne idioten komme med et par tolkninger.

 

buttonsmasher: spill der jeg liker å spise smash samtidig som jeg spiller.

 

fps spill: fort pingle spill

 

rpg spill: rygge putte spill

 

stratigispill: spill der man trykker på alle mulig knapper, uten bruk av logisk tekning, taktikk osv osv, og allikevel klarer å vinne.

 

Og om du tror at jeg sier dette fordi jeg håper du kjøper spill. Nei, håper du ikke kjøper det. Du fortjener det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...