Gå til innhold

Heavenly Sword gets perfect 10 from Play magazine


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det ferdige spillet får smooth og høy FPS og ikke sånn det var på demoen..

 

( Nå kommer det sikkert 10 stykker som sier "Jeg merket ikke noe lav FPS på min PS3 !" )

9261707[/snapback]

Syns FPS'en var helt grei jeg. Nine to go!

 

Edit: Eight!

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
han siktet sikkert til denne

9261688[/snapback]

Ja, men han klagde på at dem ikke var objektive. Jeg forsto det slik at han mente dem var PS3-biased..

9261828[/snapback]

Njåi...

 

Hehe folk som gir 8.5 til sonic på x360 må være kjøpt og betalt :ph34r:

 

Tror det er ett av de dårligste spillene jeg har prøvd i de siste 10årene. Derfor jeg får en følelse av at det ikke skal mer enn en kasse pils til den som anmelder spillet før de gir det en bra score.

Lenke til kommentar
"Heavenly Sword is amazing to behold, seriously addictive, pleasingly original, in that it manages not to feel like any other game you’ve played, demonstrates incredible attention to detail and, in general, is everything we hoped we’d find in a PS3 game. You could say that it’s about time, too – but once you get hold of a copy, you’ll agree that it was worth the wait."

Hørtes bra ut!

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Filmer må jeg nesten ha norsk tekst til for og kunne nyte den godt lent tilbake i stolen.

Gjett om jeg skal ha norsk tekst/ tale på HS a  :p Bra gameplay og god latter forlenger holdbarheten i spillet og livet mitt :D

9263481[/snapback]

Jeg ser det for meg nå.. På coverene som blir solgt her i landet står det med stor eksplosjon: "VI SNAKKER NORSK!" ;)

 

Vet ikke med deg, men når dette blir gjort med filmer så blir filmen en kalkun. Er skrekkelig få filmer som er bra dubbet altså ;)

 

Og når det kommer til tekst, så går det veldig fort å venne seg av med undertekst. Jeg slår den konsekvent av når jeg ser film (med engelsk tale :p)

Lenke til kommentar

Er vel bare å henge på her og se hvem som reviewer spillet først. Bruker ALLTID denne siden for å sjekke om spill er bra.

http://gamerankings.com/htmlpages2/928391.asp

 

Som ekspempel kan Gears Of War brukes. Sjekk hva det spillet fikk i snitt på alle de store spillsitene

http://gamerankings.com/htmlpages2/928234....ears%20of%20war

 

Hvis dere lurer. Jeg eier både ps3 og xbox360! Ikke noe fanboy tull her!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Heavenly Sword lover masse lydeffekter, musikk og prating ettersom dette opptar 40% av en Blu-Ray-plate.

 

10GB brukes det til lydeffekter, tre timer og tretti minutter med musikk og 4 500 linjer med dialog. Skulle man satt inn samme mengde data på en dual layer DVD-plate ville det rett og slett ikke vært plass.

 

Spillet har også en time og tretti minutter med filmsnutter som fyller ut spillets dybde. Disse snuttene har også 11 forskjellige lydspor på hvert sitt språk.

 

Heavenly Sword er et av høstens forventede PS3-spill.

 

Kilde : HerHerHer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...