Zpac Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har ikke allverdens av penger så jeg lurer på hva jeg burde velge? 50" plasma eller 42" LCD tv? Jeg har fått tilbud av en venn å kjøpe denne 1 mnd'er gamle tven for 17 000: http://www.samsung.com/no/products/tv/plasmatv/ps_50q7h.asp Er dette et "go for it" kjøp eller et "la være kjøp"? Kom med alle slags meninger bare de er saklige og fra folk som har greie på det.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Spørsmålet er hva skal du bruke den til + hvordan ser rommet ut der du skal ha den? Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Skal bruke den til: mest tv, mye film, så spilling og pc....Stua er vel på 20 kvm, ikke store stua, akkurat plass til 50", da tar den hele veggen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mange ulike meninger om Plasma og LCD. Selv gikk jeg for LCD Lenke til kommentar
Homer_Jay Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er en grunn til at han vil selge deg 1 mnd gammel tv... Skulle jeg kjøpt tv nå, ville jeg gått for 8. generasjon fra Pioneer. Har ikke sett den ennå, men regner med at fargene er like gode eller bedre enn 7. gen. og sortnivået gruser alt annet som er stort og flatt. Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det er en grunn til at han vil selge deg 1 mnd gammel tv... Skulle jeg kjøpt tv nå, ville jeg gått for 8. generasjon fra Pioneer. Har ikke sett den ennå, men regner med at fargene er like gode eller bedre enn 7. gen. og sortnivået gruser alt annet som er stort og flatt. 9252594[/snapback] Jeg som spurte om kameraten min ville selge, han skulle ikke selge i utgangs punktet, så ikke noe galt med tv, snakker vi høy pris på pioneer eller? hehe, siden den er helt ny Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde ikke kjøpt den samsungen Kanskje du skal ta deg en titt på avforum Lenke til kommentar
Homer_Jay Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ser Siba har 42" til 25 000,-. Pioneer PDP4280XA Kansje noe over budsjettet, men hvis du har pengene... Hvis ikke burde du kansje ta en titt på Panasonic sine modeller. F.eks: Panasonic 50" plasma TV - TH50PX70E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå