Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nettopp det som er kjipt med Wii fluff, man _må_ være full og ha venner på besøk for at det skal være morsomt. Sitter man der alene er det omtrent like givende som finsk fjernsynsteater.9282291[/snapback] Jeg har samme følelsen. Jeg vurderte å kjøpe en Wii ved launch, men tenkte jeg skulle vente, da Zelda ikke fristet så mye. Jeg ser nå at de i vennegjengen som kjøpte Wii i hovedsak drar den frem når venner og familie kommer på besøk, og at den i stor grad samler støv. Wii har jo vært plaget med mange rushede spill, men det er vel nesten bare Nintendo selv som er i stand til å lage spill som ikke blir en eneste stor gimmick til den. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er helt enig med at Nintendo produserer de beste spillene. På Gamecube hadde jeg bare nintendo produserte spill. På Wii har jeg Reed Steel og Need for Speed. Helt greie spill egentlig. Også har jeg 360. Har 2 spill til den: Full auto og Perfect Dark Zero. Den brukes så og si aldri. Og sånn har det vært over et år. Blue Dragon ser jeg fram til. men det gjør jeg også med Super paper Mario, PBR, Super Mario galaxy og MY Sims. Hva man liker er veldig individuelt. Men Wii tørken blir borte i høst. Blir en spennende Wii høst! ..og litt blue dragon Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har hatt X360 i rundt 1 år og kjøpte Wii for 2 uker siden sammen med Resident Evil 4: Wii edition, verdt hver krone spør du meg! Har spillt mer på Wii enn jeg har på X360... ingen skikkelig bra spill til X360 utenom Saints Row, så jeg bruker X360 omtrent kun som MCE Extender. Jeg ville beholdt Wii og kjøpt en X360 i tillegg, evt en PS3 istedet. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg tror ikke det er noe å diskutere engang at onlinemulighetene på en PC er de beste. 9282209[/snapback] Attehva? Det der er dagens. Selv om kommentaren ble skrevet veldig tidlig på dagen... Hvordan kan du sammenlikne PC der nesten alle spill har sin separate online-del med X360 der alle spill er integrert, nesten alle spillere har mic, felles venneliste for alle spille, man kan chatte eller sende meldinger uansett hva man gjør eller hvilket spille man spiller, man kan joine ett spill direkte fra ett annet spill via invites etc etc etc etc. Greit at man kan mislike spillene til X360, men Xbox Live er rett og slett bare fantastisk bra. Det grisebanker alt av det jeg har prøvd på PC og PS3 i hvert fall. 9283027[/snapback] Alt dette, og mer kan man også gjøre på en PC, bare man ikke er latere enn en sokk. Jeg legger også mods under online-delen. Dette får mange spill, så sant PC-en din takler dem, slik som oblivion, til å bli overlegne på en PC. I tillegg er det lenge siden jeg har spilt et PC-spill uten integrert online-spilling. Var vel noen år siden sist gang du sjekka. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg mener at Wii har det meste av spillsjangere, hvis man bare leter godt nok: Metroid: FPA/Action Mario: Platform Zelda: Eventyr GT Pro Racing: Racing NFS Carbon: Racing Godfather og Scarface: Vet da faen hva denne sjangeren heter, men dere skjønner vel.. Disse kan uansett fungere som noen erstatninger for GTA IV før det kommer ut... Red Steel: FPS/Action Super Monkey Ball: Minigames WarioWare: Minigames Resident Evil 4: Horror/Adventure/Action Excite Truck: Pickup-Race The Sims 2: Pets: Simulering Heatseeker: Fly-sim Wing Island: Fly-sim for babyer:p Splinter Cell: Double Agent: Action/Assasin Paper Mario: Platform Adventure Mercury Meltdown: Puzzle Guitar Hero III: Party/Musikk-Sim FIFA '08: Fotball Mario Strikers: Fotball/Action Wii Sports: Behøver vel ingen forklaring Super Smash: Brawl/Fighting I tillegg har jeg fåt hørt at Tomb Raider også tar sin vei til Wii'en. For å ikke nevne alle mulighetene i Virtual Console, hvor du kan gjenoppleve de fleste klassikerne som er verdt å prøve. (Dog, veldig dårlig utfylt N64-avdeling.)' Jaja, poenget er ihvertfall at Wii fyller ut de fleste sjangerene... Så du kan nok finne det du er ute etter. Ihvertfall inntil du får Xbox360 eller PS3 som muligens har noen bedre erstatninger. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Alt dette, og mer kan man også gjøre på en PC, bare man ikke er latere enn en sokk. Jeg legger også mods under online-delen. Dette får mange spill, så sant PC-en din takler dem, slik som oblivion, til å bli overlegne på en PC.I tillegg er det lenge siden jeg har spilt et PC-spill uten integrert online-spilling. Var vel noen år siden sist gang du sjekka. 9291330[/snapback] Integrert nettspilling i den forståelse av at nettdelen til Gears of war er kompatibel med nettdelen til Crackdown som igjen er kompatibel med nettdelen til alle andre X360-spill. Kan man virkelig få en invite til ett annet spill når man spiller på pc og ved hjelp av 2 tastetrykk komme rett inn i ett annet spill? Alt dette uten at man trenger installere en ting ekstra? Kan man sende en melding(både skrift og tale) til hvilken som helst spiller i hvilket som helst PC-spill mens man spiller ett helt annet spill eller er i vanlig windows? Kan mottaker lese/høre denne meldingen uten å måtte gå ut av spillet de holder på med? Kan man hvor som helst se hvilke venner som er online og hvilke spill de spiller og om de er mulige å få spilt sammen med? Kan man fra hvilket som helst spill invitere andre venner til å spille selv om de spiller ett annet spill eller er i windows? Hvis ikke det har skjedd en hemmelig revolusjon på PC den siste tiden så er ikke dette mulig på PC slik som det fungerer på X360-live. Alle PC-spill har jo sin egen online-del som ikke virker sammen med andre PC-spill!? Som nevnt tidligere så er ikke ventrilo, msn eller hva man bruker av eksterne ting en fullverdig erstatning for all funksjonaliteten som faktisk er innebygget i Xbox-live. At online-delen på spill XXX på PC er bra hjelper lite når den ikke er kompatibel med online-delen til spill YYY. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ..... 9292769[/snapback] Sant nok, men når man har X-Fire så er det care om det er tillegsprogram elr ikke Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ..... 9292769[/snapback] Sant nok, men når man har X-Fire så er det care om det er tillegsprogram elr ikke 9292819[/snapback] Oooh det virket fancy.. Ikke fått med meg det. Men funker det med alle spill og mens man er inne i andre spill? F.eks kan man bli invitert til spill XXX mens man spiller YYY uten at spillene klikker i vinkel og at man må ut i windows først? Hvis alt det virker så skal jeg moderere meg til at PC fungerer like bra som xbox-live;) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ein god grunn må væra BioShock som kjem ut neste fredag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) ..... 9292769[/snapback] Sant nok, men når man har X-Fire så er det care om det er tillegsprogram elr ikke 9292819[/snapback] Oooh det virket fancy.. Ikke fått med meg det. Men funker det med alle spill og mens man er inne i andre spill? F.eks kan man bli invitert til spill XXX mens man spiller YYY uten at spillene klikker i vinkel og at man må ut i windows først? Hvis alt det virker så skal jeg moderere meg til at PC fungerer like bra som xbox-live;) 9292856[/snapback] Funker i alle spill men hjelper lite når man må ut og bytte cd for og kunne spille. Jeg mener Scroll Lock var knappen så kunne man chatte med de på friendslist Ingame. Edit: Ups misforsto spørsmålet litt, men ja funker uanz om du sitter og surfer elr gamer hva som helst, meldingen kommer opp i høyre hjørnet viss jeg ikke tar helt feil. så trykker du på scroll lock for og svare. Fra forsiden til xfire: One-Click Join Server Browser Xfire In-Game (IM While You Play) Voice Chat File & Patch Downloads Profiles with Automatic Stats Over 800 Games Supported Endret 16. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Også har jeg 360. Har 2 spill til den: Full auto og Perfect Dark Zero. Den brukes så og si aldri Tror ikke jeg heller hadde spilt noe på 360 hvis jeg bare hadde disse spillene! :!: Kjøp noen bra spill er mitt tips. Lars Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Trådstarter har nok fått sine svar og det er unødvendig å lede denne tråden til atter en "hva er best" diskusjon. Dersom trådstarter ikke har fått svarene han/hun forventer, ta kontakt på PM slik at jeg kan låse opp tråden. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg