Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Takker for tipsene Bear: Jeg har som sagt PS3 fra før, Og en veldig god pc, så Alan Wake tar jeg gjerne på pc, får vell tenke litt mer på saken, skader ikke med en Elite heller så får vell se hva 360 har og tilby, hittil så er det ingen "gode" exclusiver jeg går glipp av ved og ikke kjøpe 360. Det er min mening, ser jo mange digger Halo3. Bioshock kommer også på PC. Bare og komme med flere titler som gjør at 360en er verdt det. Veit at Live delen er veeeeeldig bra Edit : så får du det beste fra i alle fall 2 verdener. Blir vell 3 verdener.1 fra MS 1 fra Sony 1 fra Nintendo Endret 10. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vet i alle fall om 1 X360 ekslusivitet som kun er på X360 i alle fall til nå og det er Fable 2, et spill som ser meget interesangt ut. Skal og over tid ha alle 3 konsoller, men har et Mastercard som for tiden trenger sjokkterapi etter at eieren gikk grindlaus på Ebay og kjøpte en del "småting". Men skal over tid sitte med PS3, X360 og Wii. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 og Alan Wake (som er ekslusivt for X360). 9253302[/snapback] Alan wake kommer til både pc, 360 og ps3, så det er nok langt ifra eksklusivt. Hvis du eier ps3 fra før ser jeg ingen vits i å kjøpe xbox360, iallefall ikke enda. Gears of War kommer jo til pc om ikke så alt for lenge, med ekstra kapitler også. Hadde nok beholdt wii'en, selv om det er litt spilltørke nå kan det godt hende det kommer noen knallspill med tiden. Jeg skal investere i en wii om ikke så lenge, mest for multiplayerdelen av konsollen, da det er endel kule multiplayerspill ute og jeg vedder på at det kommer til å komme mange bra spill i fremtiden også. Singleplayerspill liker jeg somregel spille på pcen likevell. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Grunner til å like en xbox 360: PGR3/4 -Bilspill Forza 2 - Bilspill Mass effect - rpg Bioshock (Kommer også til PC) - action rpg Two worlds (Kommer også til PC) - rpg Halo 3 - fps Blue Dragon - jrpg Deadrising - arcade Gears of war (Kommer også til PC) - tps Eternal Sonata - jrpg Too human - slash and hack adventure Alan Wake (Kommer også til PC) Noruto et eller annet - Ser drittbra ut Halo wars - RTS Lost odyssey - jrpg På Wii er det bare metroid prime 3 og Zelda som frister, men liker du andre typer spill så vil det jo stille seg anderledes. Jeg er også enig i at det er litt likt spillutvalg på ps3 og xbox360. Jeg har xbox360 og ps3 og kommer sikkert til å kjøpe Wii om tider og stunder. Likså greit å kjøpe alle tre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Grunner til å like en xbox 360:PGR3/4 -Bilspill Forza 2 - Bilspill Mass effect - rpg Bioshock (Kommer også til PC) - action rpg Two worlds (Kommer også til PC) - rpg Halo 3 - fps Blue Dragon - jrpg Deadrising - arcade Gears of war (Kommer også til PC) - tps Eternal Sonata - jrpg Too human - slash and hack adventure Alan Wake (Kommer også til PC) Noruto et eller annet - Ser drittbra ut Halo wars - RTS Lost odyssey - jrpg 9254809[/snapback] Forza 2 PGR 4 ser spennende ut, har spilt litt dead rising, men så vanskelige spill skal man lete lenge etter RPG er jeg ikke noe fan av, har ikke rørt noen mmorpg elr rpg spill da dette tar får mye av tiden ^^ Solid liste dette her, blir vell innkjøp etterhvert når jeg får spilt ut PS3en. discostu: Alan Wake ble kanselert til PS3 Endret 11. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Alan wake kommer til både pc, 360 og ps3, så det er nok langt ifra eksklusivt. Hvis du eier ps3 fra før ser jeg ingen vits i å kjøpe xbox360, iallefall ikke enda. Gears of War kommer jo til pc om ikke så alt for lenge, med ekstra kapitler også. Hadde nok beholdt wii'en, selv om det er litt spilltørke nå kan det godt hende det kommer noen knallspill med tiden. Jeg skal investere i en wii om ikke så lenge, mest for multiplayerdelen av konsollen, da det er endel kule multiplayerspill ute og jeg vedder på at det kommer til å komme mange bra spill i fremtiden også. Singleplayerspill liker jeg somregel spille på pcen likevell. 9253986[/snapback] Det er dessverre feil, Alan wake utvikles av Remedy men det er Microsoft som skal stå for distribusjonen av spillet. Alle planer om en PS3 versjon er derfor skrinlagt, så Alan wake kommer bare på X360 og PC. Jeg tok feil om at Alan wake er X360 ekslusiv, men den er så godt som det til konsoll siden det ikke er noen andre konsoller som får det spillet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har alle konsollene og Wii er den jeg bruker DESIDERT minst tid på. Jeg vil så gjerne like den og ha det kos med Wiien, men den gjør det bare ikke lett for meg. For kontrollene som er det store virker av og til litt klønete og påklistret. Jeg er ingen nintendo gamer heller. Så all nostalgien er en saga blott for meg. Virker også som det som har hatt Nintendo 64 og Gamecube synes Wii er den beste konsollen ever. Mens vi andre som har hatt de andre på markede og ikke så mye følgt med på seriene som nintendo driver, så er det en annen sak. For oss så virker også mange av spillene utdatert pga måten det er oppbygget på. Lite med voice i spill osv. Noe som bare ikke holder mål i 2007. 360en derimot har jeg hatt mange mange gode timer med, Ikke så vanskelig å bli glad i den. Heller ikke PS3. Wii har enda et stykke igjen før den erobrer en plass i gamerhjertet mitt. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har da hatt Wiien ganske lenge nå, ca 1 mnd etter release.Det jeg lurer på er det noen spill som gjør det verdt å beholde Wiien? Jeg liker ikke Mario, SuperSmash og Zelda Det eneste som faktisk frister er Wii-Fit (lyst å teste noe nytt). Det var egentlig derfor jeg kjøpte inn Wiien fordi den var veldig morsom i starten. Jeg er heller ingen fan av Halo serien, kun litt Gears, men det kommer på pc med ekstra innhold så da tar jeg det på pc, gratis online også. Noen som kunne hjelpe meg med valget, skal jeg beholde wiien elr selge den å kjøpe en 360? Ingen av spillene som kommer dette året på begge konsollene er ikke særlig fristende for min del. Kom gjerne med spill som kommer til neste år på konsollene og hvorfor jeg bør beholde Wiien, elr selge den. Har tenkt på dette lenge nå, men siden Wiien bare støver ned så lurer jeg på om det er på tide å bli kvitt den. 9252025[/snapback] Hvis du ikke liker Mario, Smash og Zelda-serien, så ser jeg ingen grunner til å fremdeles beholde Wii'en. Det er helt utrolig hvor lite fristende som kommer fra andre utviklere enn Nintendo framover! Noe av grunnene kan jo være at det ikke akkurat blir vist så mye fra disse spillene. Uansett, det er ikke mye å skryte av! Spill som jeg skal ha til Wii fremover er Super Mario Galaxy, Super Paper Mario, Mario Kart Wii, Metroid Prime 3 og Super Smash Bros. Brawl, altså bare spill fra Nintendo! Bare de som klarer å lage spill til Wii Endret 11. august 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Einaste wii spill eg kan tenke på å prøve er Zelda og Far Cry. Er en kjempe fan av resident evil, har nr 4 på ps2;) men resi 4 såg itj arti ut på wii etter min meining. for å springe må svinge på kontrollen fram å til bake, handledd gikt here i come! Men smaken e som baken, Wii er itj håpløst men kjøp d en evt. god å krafti pc! då fe du mykje meir enn konsolla! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er ikke sånn man løper i spillet, men noe som er blitt lagt med som effekt for å få intensitet på steder hvor man f.eks. må løpe unna en diger kampestein. Er etter min mening den beste resident evil 4 varianten. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Et spill som gjør det verdt å beholde wiien er Resident Evil 4. Et spill som virkelig stråler i wii utgaven. Etter min mening et must for alle wii eiere (også de som har spilt det før på gamecube og ps2) 9252062[/snapback] Bra spill, men jeg får ikke fullskjermsbilde! Blir 1 Svart strek ned på høyre og venstre side, trodde dette spillet var optimalisert på wii.... Ble ganske skuffa over dette når jeg plugga det i i gårkveld... Endret 13. august 2007 av bokfinn Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Widescreen eller vanlig? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Widescreen eller vanlig? 9269852[/snapback] widescreen på HD skjerm over component Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Merkelig, på widescreenen min fyller den ut hele skjermen. Har du oppdatert til siste firmwaren? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Merkelig, på widescreenen min fyller den ut hele skjermen. Har du oppdatert til siste firmwaren? 9270394[/snapback] ja.... merkelig i grunn. Dessuten får jeg lov å skifte format på tven. Dette pleier vanligvis ikke å funke via component. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Merkelig. Kommer ikke på noe som hjelper. Du kan spørre på wii-fan.net, det er sikkert noen der som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis du eier ps3 fra før ser jeg ingen vits i å kjøpe xbox360, iallefall ikke enda.Hvis det hadde vært noe som het "månedens mest trangsynte kommentar" her på forumet, tror jeg din hadde stilt som en meget sterk kandidat. Grunnlag? Se på spillisten til 360 kontra PS3. Hadde du byttet om konsollene hadde jeg derimot vært 100% enig. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Prøv det i fylla med venner, så skjønner du hvorfor den var verdt pengene;) Er ikke mye vits med 360 når du allerede har PS3. Edit: Ikke hør på MS fanboysene. Joda, er selvsagt noen spill du går glipp av, men wii er noe for seg selv. Edit 2: Så at du hadde en brukbar pc. De spillene som ikke kommer til PS3 kommer som regel til 360 og PC. Jeg tror ikke det er noe å diskutere engang at onlinemulighetene på en PC er de beste. Endret 14. august 2007 av fluff Lenke til kommentar
trydis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nettopp det som er kjipt med Wii fluff, man _må_ være full og ha venner på besøk for at det skal være morsomt. Sitter man der alene er det omtrent like givende som finsk fjernsynsteater. Når det gjelder onlinemulighetene vil jeg påstå at 360'en har minst like bra eller bedre onlinemuligheter enn en PC. Man har ett grensesnitt å forholde seg til på Live som inneholder all funksjonalitet som trengs og man trenger ikke installere f.eks. Xfire, Steam, Ventrilo, Teamspeak +++ som man fort må gjøre på PC'en. Den eneste fordelen en PC gir, slik jeg ser det, er mulighetene for å bruke mus+tastatur i f.eks. FPS spill. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg tror ikke det er noe å diskutere engang at onlinemulighetene på en PC er de beste. 9282209[/snapback] Attehva? Det der er dagens. Selv om kommentaren ble skrevet veldig tidlig på dagen... Hvordan kan du sammenlikne PC der nesten alle spill har sin separate online-del med X360 der alle spill er integrert, nesten alle spillere har mic, felles venneliste for alle spille, man kan chatte eller sende meldinger uansett hva man gjør eller hvilket spille man spiller, man kan joine ett spill direkte fra ett annet spill via invites etc etc etc etc. Greit at man kan mislike spillene til X360, men Xbox Live er rett og slett bare fantastisk bra. Det grisebanker alt av det jeg har prøvd på PC og PS3 i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg