Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har da hatt Wiien ganske lenge nå, ca 1 mnd etter release. Det jeg lurer på er det noen spill som gjør det verdt å beholde Wiien? Jeg liker ikke Mario, SuperSmash og Zelda Det eneste som faktisk frister er Wii-Fit (lyst å teste noe nytt). Det var egentlig derfor jeg kjøpte inn Wiien fordi den var veldig morsom i starten. Jeg er heller ingen fan av Halo serien, kun litt Gears, men det kommer på pc med ekstra innhold så da tar jeg det på pc, gratis online også. Noen som kunne hjelpe meg med valget, skal jeg beholde wiien elr selge den å kjøpe en 360? Ingen av spillene som kommer dette året på begge konsollene er ikke særlig fristende for min del. Kom gjerne med spill som kommer til neste år på konsollene og hvorfor jeg bør beholde Wiien, elr selge den. Har tenkt på dette lenge nå, men siden Wiien bare støver ned så lurer jeg på om det er på tide å bli kvitt den. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har Wii og 360, lurer stadig på når Wii'en skal bli verdt summen jeg betalte for den *børster støv* 360'en er overlegen per dags dato, mener jeg. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Et spill som gjør det verdt å beholde wiien er Resident Evil 4. Et spill som virkelig stråler i wii utgaven. Etter min mening et must for alle wii eiere (også de som har spilt det før på gamecube og ps2) Lenke til kommentar
freke Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ingen av spillene som kommer dette året på begge konsollene er ikke særlig fristende for min del. 9252025[/snapback] Da er det vel lite poeng i å bytte dette året? Hvis jeg tolket setningen riktig, er det sikkert like greit å vente til det kommer noe du faktisk har lyst på. Bytte for byttets skyld? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Re4 høres helt greit ut, men skal mye til for at jeg beholder en konsoll kun for 1 spill og at jeg har rundet det før som gjør at det blir kanskje veldig kjedelig enda en gang. Hvor mye er prisen på en brukt Wii for tiden? Da det fins nesten Wiier overalt i Norge. Har Maskinen med alle papirer og alt som følger med når man kjøper den. Spill: Kororinpa, Rayman Raving , Far Cry , Red Steel, Zelda, WiiPlay og seff WiiSport som følger med maskinen. 3 Wiimotes 2 Nunchucker. Sånn Ca hvor mye får man for sånt nå ? Da er det vel lite poeng i å bytte dette året? Hvis jeg tolket setningen riktig, er det sikkert like greit å vente til det kommer noe du faktisk har lyst på. Bytte for byttets skyld? 9252104[/snapback] Du tolket det så riktig som det går ann Kan jo hende jeg bare kjøper spill til maskinen for å ha noen spill til den, som jeg allerede har gjort med wiien. Det som er meningen ved evt bytte er for og håpe at 360en kan samle litt mindre støv enn Wiien Endret 10. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har begge de konsollene og er faktisk veldig glad i begge Hvis du skulle være så heldig å eie en PS3 hadde jeg persolig beholdt Wiien. X360 og PS3 er vel ganske like egentlig, to kraftkarer med mange Action og Racing spill. Hvorfor ikke vente på Wii-Fit? Kommer sikkert flere Casual spill til Wiien Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Da får jeg vell gi den en sjanse, 360 og PS3 er ganske like ja. Så jeg får vell beholde Wiien hvertfall til Wii-Fit så får vi se ann da. Viss ikke jeg får en bra pris på Wiien da. Så Best for dem at det kommer flere sånne rare og mystiske spill og tilbehør Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hva slags spill er det du liker da? Kan jo hende du har oversett en og annen kommende perle? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 vi gjør jo spill som ellers ville være kjedelige kule. Red steel, hadde dette vært på pc med vanlige FPS kontroller ville det ikke vært så mye å rope hurra for, men med wiimote er det drit kult. RE4 hadde jeg aldri giddet å spille hvis jeg måtte spille det med vanlige consol kontroller. Spiller nå et golf spill, noe jeg ALDRI ville giddet om man måtte drive å trykke på vanlige knapper. men med wiimote blir det liksom drit kult. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hva slags spill er det du liker da? Kan jo hende du har oversett en og annen kommende perle? 9252294[/snapback] Jeg kan nevne de spillene jeg ser fram til på PS3 så kanskje noe er på Wii og 360 som er likt. Warhawk= Online BF2 wannabe i 3ps Heavenly Sword = Action Adventure med dype komboer og fin grafikk og med "minigames" Uncharted = Action i 3ps med strøken grafikk, bra atmosfære og ikke minst ser flyten i spillet veldig bra ut. Home = Hva er egentlig dette? En virtuel verden? med masse games å ser veldig tøft ut etter min mening. Singstar = Joa, begynte å like dette veldig godt Resten av det jeg gleder meg til er jo LittleBigPlanet, Killzone 2, GT5 og MGS 4. Multiplatform spill som jeg kunne tenkt meg :Strangelhold, GH III, Rockband, Kane And Lynch, Haze, UT3, GTA IV , Saints Row 2 + flere som jeg ikke kommer på nå. Det spillet jeg faktisk kunne tenkt meg er Forza2, men det kan umulig være verdt en 360 og 360 rattet. Har Driving Force ratt fra før så dumt med 2 stk =/ Endret 10. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tror det skal godt gjøres å ikke elske Metroid, har du testet forgjengerne? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Nei , åsn spill er dette da? er det ikke et "skytespill" lignendes greier? Hva har spillet for noe da? Bra historie? gameplay? grafikk? elr noe annet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det er vel heller først og fremst eventyrspill i førstepersonsperspektiv med fps-elementer. Fantastisk grafikk, lyd, musikk, stemning og gameplay. Nå trenger ikke Game Rankings nødvendigvis være noen fasit, men det er ikke uten grunn at siden plasserer Metroid Prime som verdens tredje beste spill noensinne, uansett plattform. Hvis du ikke har prøvd Prime og Prime 2: Echoes, er det i grunnen verdt å beholde Wii-en og kjøpe en GC-kontroller bare så du får spilt dem, og hvis oppfølgeren Corruption innfrir forventningene, er i grunnen det nok til at Wii er årets hotteste konsoll. Endret 10. august 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Har GC liggendes så er vell ikke noe problem Får titte på disse titlene Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Du burde også kanske ta en titt på Excite Truck, genialt spill Spillet går ut på å kjøre store biler gjennom artige detalje rike natur baner i en ekstrem fart. Er herlig å bryte seg gjennom skogen med en stor skogs bil i 250 - 400 KM/T. Helt sykt og utrolig morsomt spill. Bruker Wii kontrollen som et ratt og har meget pen grafikk. Anbefalles om du liker helt syke spill Edit: Gamer.no ga spillet 8/10 Se her: http://gamer.no/omtale/wii/excite_truck/36925 Endret 10. august 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Tusen takk for tips Trur jeg tar en tur i butikken å ser om jeg finner noe tøft til Wiien jeg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nei , åsn spill er dette da? er det ikke et "skytespill" lignendes greier? Hva har spillet for noe da? Bra historie? gameplay? grafikk? elr noe annet? 9252589[/snapback] Kanskje denne traileren kan friste: http://youtube.com/watch?v=9mLyYSgvqLo Bare hopp litt fram til brukeren velger den første filmen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Så faktisk veldig bra ut, både grafikk og åsn kontrollen ble utnyttet, men er dette et spill som man trenger og ha spilt de første i serien for å spille denne? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Spar penger og kjøp en X360 til neste år, så får du det beste fra i alle fall 2 verdener. Wii har gode titler som Galaxy, Prime, Red Steel 2 og No more Heros på vei og X360 har titler som GTA 4 (ja vet det er multiplatform men nevner det likevell) og Alan Wake (som er ekslusivt for X360). Altså, 2 konsoller, masse å velge mellom. Det er det jeg kaller vinn vinn. Er i alle fall den løsninge jeg selv skal velge. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Historien fortsetter ja, men du må ikke ha spilt de tidligere spillene. Uansett er faktisk Metroid Prime og Metroid Prime 2 Echoes verdt en titt om du ønsker å teste dem, før du tester dette. Men kontrollen er en del forskjellig som du kan tenke deg. Og det er et FPA (First Person Adventure) og ikke FPS. Så det er mye utforskning, men uansett er det en av de aller beste spillseriene som er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg