hegefrem Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ALLE mine dyrebare bokmerker ble plutselig borte fra Opera!! Krise! Har ikke lagret de (har lært at jeg må det nå)... Noen som helst mulighet for å finne de igjen?? Papirkurvene er gjennomsøkt... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Regner med at du har sjekket papirkurven i Opera når du er ved "ordne bokmerker" (eller noe slik tror jeg det heter. er ikke hjemme nå) Hvis du har det kan du jo prøve en "systemgjennoppretting" og se om det hjelper? Det finner du under "hjelp og støtte" etter at du har trykket på start-ikonet nede til venstre. Er ikke helt sikker på om det vil hjelpe, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Forsvinner noe av det som er lagret de siste dagene da? Er nemlig noen dager siden ulykken skjedde. Tok bare litt tid å finne frem til dere på forumet og Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 papaikurven i Opera er forresten og sjekket Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da bør du prøve systemgjennoppretting og se om det fungerer. Dokumenter og slikt som du har lagret forsvinner ikke. Det er bare innstillinger som går tilbake til det gamle. Men jeg er ikke helt sikker på om bokmerker går under slikt. Uansett verdt et forsøk Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 De er nok tapt da ja Funka ikke med systemgjenopprettinga... Men takk som prøvde Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 De er nok tapt da ja Funka ikke med systemgjenopprettinga... Men takk som prøvde 9257369[/snapback] Har du sjekket i C: -> "Documents & Settings" -> "Bruker" -> "Favoritter"? Kanskje de ligger der. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 De er nok tapt da ja Funka ikke med systemgjenopprettinga... Men takk som prøvde 9257369[/snapback] Har du sjekket i C: -> "Documents & Settings" -> "Bruker" -> "Favoritter"? Kanskje de ligger der. 9257610[/snapback] Der ligger bare de som bestandig har ligget der fra Explorer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er derfor vi bruker Firefox <3 Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Det er derfor vi bruker Firefox <3 9258632[/snapback] Jeg har det og. Men liker jo best Opera da ...Selvom dette trekker myyyye ned, så prøver vi igjen Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan angerer jeg gjenopprettingen?? Nå er det forsvunnet masse annet og på maskinen! Stort sett ALT som lå på den ekstrne harddisken!! HJEEEELP! Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Den sier at den ikke finner noe å gjennopprette fra.... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) adressebokfilen skal ligge i programfiler/opera under filendelsen *.adr søk du Edit: kanskje du finner dem i C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\Opera\Opera\profile Endret 12. august 2007 av Thor. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) For å sikre bokmerkene dine i fremtiden kan du jo vurdere spurlbar. Bokmerkene blir lagret på nettet og da er de tilgjengelig fra andre maskiner også. De blir lagt til i et eget panel i opera. www.spurl.net Endret 12. august 2007 av LuftWaffel Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 adressebokfilen skal ligge i programfiler/opera under filendelsen *.adr søk du Edit: kanskje du finner dem i C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata\Opera\Opera\profile 9263559[/snapback] De finnes ikke Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan angerer jeg gjenopprettingen?? Nå er det forsvunnet masse annet og på maskinen! Stort sett ALT som lå på den ekstrne harddisken!! HJEEEELP! 9263503[/snapback] Fikk til... Uff tror det er på tide å legge fra seg denne PC'n, syns det ble mye rot her nå... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hehe. Beklager at jeg lagde mere styr for deg da. Men en igjenoppretting skal jo som sagt ikke fjerne noe du har lagret. Men har du installert et program eller noe slikt blir jo de avinnstallert, men det hørtes ikke ut som det var det som skjedde. Høres ut som om dataen din lever et lite liv for seg selv Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hehe. Beklager at jeg lagde mere styr for deg da. Men en igjenoppretting skal jo som sagt ikke fjerne noe du har lagret. Men har du installert et program eller noe slikt blir jo de avinnstallert, men det hørtes ikke ut som det var det som skjedde. Høres ut som om dataen din lever et lite liv for seg selv 9266937[/snapback] Datan min lever ett heeeelt eget liv Neida ikke noe mere styr, lærer jo av dette vettu, var uansett verdt ett forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå