-Erik- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei! Det skjedde at jeg ikke fikk koblet meg til internettet siden jeg manglet en nettverksnøkkel. Jeg har jo selvfølgelig klart å glemme denne, og lurte på hvordan finner man ut nettverksnøkkelen hvis man har glemt den? Er tilkoblet på denne pc'en men ikke den bærbare siden mangler nettverksnøkkel. Denne pc'en kommer nettverksnøkkelen automatisk opp, men ikke på den bærbare. Takk for all hjelp! =) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bruk den som allerede er koblet på, eller koble til med kabel. Logg på router (der du lan inn nettverks nøkkelen i første omgang) og les ut nøkkelen derfra, kan den ikke leses ut derfra bare erstatt den. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Logg deg inn i routeren. Der skal det stå under wireless, wireless security (oftest). Ip addresse til routeren får du ved å trykke "kjør" under start knappen (nede til venstre) skrive "ipconfig" og ip-addressen vil stå opplistet under gateway. Brukernavn og passord til routeren finner du ved å google. Edit: Lol, har hørt folk som klager over at google er raskere enn dette forumet Endret 10. august 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå