Neppe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som ser seg villig til å starte en clan da? Orker ikke være noen leder for no slikt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er medlem i Klan Norge, men jeg kan godt melde ut der og inn i en HW.no klan hvis det blir aktuelt etterhvert Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er medlem i Klan Norge, men jeg kan godt melde ut der og inn i en HW.no klan hvis det blir aktuelt etterhvert Ser ikke ut som det er verdens største engasjement her. Lenke til kommentar
arZic Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurte på om noen vet hvor man får tak i de ingrediensene som behøves for å crafte oppgraderinger til våpen og armour? for eksempel, "convection device" som behøves for å lage "ice resistance" Det står at man minimum lvl er 1 for å lage denne, men har ikke funnet noen slike ingredienser i det hele tatt til nå. Har flere slike "oppskrifter" på forskjellige oppgraderinger men får jo ikke brukt dem til noe nytte Er lvl 9, men er enda i "Wilderness". Finnes de bare ikke her eller er jeg bare helt på jordet? :/ Heter Arzic Fairplay in-game Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Huff, her sitter jeg med ett Geforce 6200LE og ser Tabula i slideshow hastighet. Hvordan er den nye patchen dere? jeg får ikke spillt før jeg får det nye skjermkortet... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 arZic det har kommet en form for Auksjons hus, du kan sjekke der MrLee, har ikke oppdaget mye forskjell etter patchen. Spiller med Julie (Juliess på forumet), hun har heller ikke en super maskin. Men hun drar det fordi. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Maskina mi er sugen, men det går. Om en ikke er sånn superdødsnøye på å ha den beste grafikken da. Litt kjedelig akkurat det, men jeg får i det miste spilt Klan Norge, er det mange medlemmer og god aktivitet der? Vi vil jo gjerne spille med flere nordmenn. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ingame nick: Zakah Sanden Noen patcher jeg må laste ned forresten? Har nettopp begynt med TR! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 patcher lastes ned automatisk før du får startet spillet så det er ikke noe å tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå